PKP Energetyka dołączyła do grona laureatów godła ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”. Otrzymanie godła jest według spółki potwierdzeniem realizacji założeń strategii zarządzania sprzedażą oraz wysokiej jakość obsługi klientów.
W ramach procesu certyfikacji spółka została poddana niezależnym audytom weryfikującym jakość obsługi klienta. W ramach audytu przeprowadzono badanie satysfakcji klientów w oparciu o takie cechy świadczonych usług jak rzetelność, dostępność, zaufanie, dopasowanie do potrzeb, atrakcyjność oferty. Dodatkowo przeprowadzono audyt rozwiązań stosowanych w firmie w obszarze zarządzania relacjami z klientem, sprawdzano także użyteczność strony www.
- Tytuł Laureata w Programie „Firma Przyjazna Klientowi” ma dla nas tym większe znaczenie, że przyznany został dzięki opinii naszych klientów – powiedział Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka. - Otrzymanie godła to gwarancja, że nasza Spółka wyróżnia się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi. Tytuł jest dla nas motywacją do podejmowania dalszych starań w celu tworzenia profesjonalnych relacji z klientami – dodał Grzegorz Grabowski.
Firma Przyjazna Klientowi to jedyny kompleksowy projekt badawczo - rozwojowy w Polsce, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości. Program istnieje na rynku polskim od 9 lat i adresowany jest do wszystkich firm i instytucji na terenie Polski, które w sposób odpowiedzialny myślą o rozwoju strategii oraz kompetencji pracowników w zakresie obsługi Klienta. Dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm i instytucji ze wszystkich sektorów i branż.