Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP Cargo odstawiło dziesiątki zmodernizowanych lokomotyw. Mają wrócić po kolejnej modernizacji

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
10-04-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP Cargo odstawiło dziesiątki zmodernizowanych lokomotyw. Mają wrócić po kolejnej modernizacji
Fot. Mariusz Tuszyński, SM42.pl
Według informacji "Rynku Kolejowego", PKP Cargo odstawiło kilkadziesiąt lokomotyw elektrycznych zmodernizowanych w latach 2008–2011. Przewoźnik zapewnia, że wrócą do ruchu, ale wymagają kolejnej modernizacji. 

Chodzi o 47 lokomotywy ET22-20xx i 24 lokomotywy EU07-15xx zmodernizowanych w latach 2008–2011. Według źródeł "Rynku Kolejowego", żadna z tych lokomotyw nie jest sprawna. Spółka nie potwierdziła oficjalnie liczby odstawionych lokomotyw, ale członek zarządu PKP Cargo Witold Bawor przyznaje, że lokomotywy są odstawione, ale mają wrócić do ruchu.

– To element normalnego procesu, te lokomotywy wyjeździły swoje kilometry i teraz trzeba wykonać przegląd na poziomie 4. Przy okazji przeglądu P4 chcemy wprowadzić nowe rozwiązania, które wymagają modernizacji elektrowozów – tłumaczy Bawor. Plan modernizacji jest obecnie opracowywany przez spółkę.

Według wyjaśnień kilka lat eksploatacji ujawniło wady poprzedniej modernizacji lokomotyw – chodzi m.in. o awaryjność i problemy z prowadzeniem pociągu. – Ważna jest również dostępność podzespołów, bo część z tych lokomotyw to były prototypy – powiedział Bawor. Opracowywana modernizacja ma pozwolić na wyeliminowanie tych wszystkich niedociągnięć.

Aktualizacja: EU07 przechodzą naprawy

Od czasu zadania przez nas pytań w tej sprawie PKP Cargo, spółka zdążyła rozpocząć naprawy części lokomotyw EU07. Jak zauważyli nasi Czytelnicy, cztery lokomotywy przeszły już naprawę w zakładzie w Bydgoszczy i trwa naprawa czterech kolejnych. Pozostałe EU07 dalej są wyłączone.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

PKP Cargo: Większa atrakcyjność kolei to lepszy klimat

Warte uwagi

PKP Cargo ma komplet nowych Vectronów i wagonów intermodalnych

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

PKP Cargo: Większa atrakcyjność kolei to lepszy klimat

Warte uwagi

PKP Cargo ma komplet nowych Vectronów i wagonów intermodalnych

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5