Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Pierwsza „Edyta” niemal gotowa [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
24-02-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Pierwszy elektryczny zespół trakcyjny ED74, na którym prowadzona była głęboka modernizacja i przebudowa zlecona przez PKP Intercity, jest już niemal gotowy. Publikujemy pierwsze zdjęcia pojazdu od wewnątrz.

Umowę na kompleksową przebudowę „Edyt” podpisano w czerwcu 2019 roku. Czternaście zespołów trakcyjnych przechodzi metamorfozę, która zmieni je z pojazdów do ruchu regionalnego w pociągi do obsługi dłuższych relacji. Jak przebiegła ta metamorfoza możemy powoli wnioskować ze zdjęć, które na profilu „Komunikacja Zastępcza” opublikował Piotr Rachwalski.

Pierwszą, najbardziej widoczną zmianą są okna, które stały się mniejsze. Poprawi to sztywność konstrukcji i pomoże zachować wewnątrz właściwy komfort cieplny. W środku pojawiły się nowe, regulowane fotele Growagu, które w klasie pierwszej są nieco szersze i mają skórzane zagłówki. Pojawił się elektroniczny system informacji o zajętości miejsc oraz zupełnie nowe oświetlenie, sufity i nowy system informacji pasażerskiej.

Więcej o pojazdach będziemy mogli napisać w przyszłym tygodniu. Ich producent – ZNTK Mińsk Mazowiecki z Grupy Pesa, oraz PKP Intercity, planują bowiem ich prezentację. Wtedy też opublikujemy więcej zdjęć pojazdu dobrej jakości.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5