Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
11-06-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Abellio/International Railway Journal

Podziel się ze znajomymi:

Firma Abellio Rail NRW odebrała od szwajcarskiego producenta pierwszy pociąg Flirt 3, który będzie obsługiwał regionalną trasę pomiędzy holenderskimi a niemieckimi miejscowościami w rejonie Dolnego Renu. Pierwsze pociągi zostaną włączone do eksploatacji jeszcze w tym roku - wraz ze zmianą rozkładu jazdy.

Firma Abellio wyłoniła Stadlera jako dostawcę 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych w czerwcu 2013 roku. Wśród nich siedem składów będzie pociągami wielosystemowymi, które będą przystosowane zarówno do pracy na sieci 15 kV prądu zmiennego, 25 kV prądu zmiennego oraz 1,5 kV prądu stałego. Pozostałych 13 ezt będzie poruszało się w granicach Niemiec. Wszystkie pociągi, które będą obsługiwały międzynarodową trasę, będą wyposażone w system ETCS poziomu 2. Znajdą się także w nich systemy: holenderski ATB oraz niemiecki PZB.

Zespoły trakcyjne będą mogły rozpędzać się do prędkości 160 km/h i będą obsługiwały trasę RE19 oraz RB35 Düsseldorf - Wesel - Emmerich już od wejścia w życie nowego rocznego rozkładu jazdy, czyli od grudnia br. Jak informują przedstawiciele Abellio, wszelkie certyfikaty niezbędne do dopuszczenia pociągów do ruchu na sieci holenderskiej mają być skompletowane do połowy 2017 roku. Wtedy też pociągi wielosystemowe wydłużą swój bieg trasą RE19 aż do holenderskiego Arnhem.

Każdy z pociągów będzie miał długość 90,8 m. W składach przystosowanych tylko do sieci niemieckiej na pokładzie znajdzie się 259 miejsc siedzących, z czego 32 w pierwszej klasie. Pociągi wielosystemowe będą miały po 251 siedzeń, z czego 24 znajdą się w klasie pierwszej. Oba typy pociągów będą miały również po 43 siedzenia składane. Jedna z dwóch toalet na pokładzie każdego z pociągów będzie w pełni przystosowana do potrzeb niepełnosprawnych. W każdym pociągu będzie też miejsce na 15 rowerów.

Formalnym właścicielem pociągów zostanie Verkehrsverbund Rhein-Ruhr (VRR) - związek komunikacyjny Renu-Ruhry. Abellio Rail NRW jest jednym z przedsiębiorstw transportowych zrzeszonych w VRR.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5