Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Pesa i Cegielski chcą zmodernizować „Edyty"

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
26-01-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Pesa i Cegielski chcą zmodernizować „Edyty"
Fot. FAREN, SM42.pl
Dwie firmy będą uczestniczyć w procedurze dialogu konkurencyjnego na wykonanie modernizacji i napraw głównych elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74 PKP Intercity.

Decyzja o tym, że wszystkie czteroczłonowe ezt ED74 wrócą na tory zapadła w październiku. Potem PKP Intercity przeprowadziło dialog techniczny na wykonanie napraw i modernizacji pociągów zwanych „Edytami". Wzięły w nim udział cztery firmy.

Na koniec roku ogłoszono przetarg na wykonanie modernizacji i napraw głównych ED74. Postępowanie prowadzone jest w trybie dialogu konkurencyjnego. Pisaliśmy o nim tutaj. 

W tym tygodniu PKP Intercity zakończyło przyjmowanie wniosków o udział w postępowaniu. Jak informuje Anna Zakrzewska z biura prasowego przewoźnika, zgłosiły się dwa podmioty: Konsorcjum w składzie: Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki" (z grupy Pesa) oraz spółka z grupy Agencji Rozwoju Przemysłu: H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych.

Według harmonogramu zaproszenie wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym planuje się w pierwszym kwartale 2018 roku. Oferty będzie można składać w II kwartale tego roku, a rozstrzygnięcie postępowania zaplanowano na kolejny kwartał. Więcej na temat założeń przetargu piszemy tutaj, a planowane trasy pociągów opisaliśmy w tym miejscu.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5