Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Perony w Nowym Dworze Mazowieckim są za krótkie. Kiedy się to zmieni?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
05-06-2018
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Perony w Nowym Dworze Mazowieckim są za krótkie. Kiedy się to zmieni?
Fot. PKP PLK (zdjęcie ilustracyjne)
Poseł Piotr Uściński zapytał Ministerstwo Infrastruktury o to, kiedy PKP PLK zamierza zrealizować zapowiadane wydłużenie peronów na stacji Nowy Dwór Mazowiecki.

O przetargu na wydłużenie oddanych do użytku w 2008 roku peronów pisaliśmy tutaj. Obecnie dłuższe pociągi uruchamiane przez PKP Intercity (np. TLK Karpaty) mają problem z zatrzymaniem w Nowym Dworze i cześć wagonów zostaje poza peronami.

O zaawansowanie prac nad wydłużeniem miejsce odprawy podróżnych pytał poseł Uściński. Pyta on, czy czy został ukończony projekt przebudowy peronów stacji Nowy Dwór Mazowiecki i jakie parametry on przewiduje.

– Projekt przebudowy peronów na stacji Nowy Dwór Mazowiecki znajduje się w końcowej fazie przygotowania oraz uzgodnienia. Przewiduje on wydłużenie peronów do długości 300 m każdy – informuje podsekretarz stanu w MIB Andrzej Bittel. – Dodatkowo projekt zakłada wymianę nawierzchni peronu, która będzie uwzględniać potrzeby osób niepełnosprawnych (pochylnie ułatwiające dojście na perony, istniejące platformy pionowe), w tym potrzeby osób niewidomych oraz niedowidzących (m.in. ścieżki dotykowe składające się z pasa prowadzącego oraz pól uwagi – elementów punktowo wypukłych na całej długości peronów) – dodaje przedstawiciel MI. Koszt prac to ok. 3,7 mln zł.

Do rozpoczęcia budowy nie dojdzie jednak w tym roku. Początek prac zaplanowano na 2019 rok. Potrwają 6 miesięcy.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5