Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Osuwają się szyby na przystanku Warszawa Stadion. Standard PKP?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Data publikacji:
17-06-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Osuwają się szyby na przystanku Warszawa Stadion. Standard PKP?
Efektownie wyremontowany na Euro 2012 przystanek Warszawa Stadion był dumą kolei. Teraz zaczynają się luzować i osuwać na peron co raz brudniejsze szyby, nikt nie wymienia też zbitych elementów, jest problem z nagłośnieniem. Czyżby jednak nic nie zmieniło się w kwestii utrzymania infrastruktury?

Przystanek Warszawa Stadion podlega spółce PKP PLK – obiekt, pod względem jakości i standardu wyposażenia, wyróżniał się pozytywnie w porównaniu do innych modernizowanych peronów, będących w gestii zarządcy infrastruktury. Czyżby miało się to teraz zacząć zmieniać i sytuacja powraca do kolejowej normy? Do zbitej od zeszłego roku szyby na peronie w kierunku wschodnim dołączyły osuwające się na peron dolne elementy ścian wiat na peronie w kierunku zachodnim. W tej chwili osunęło się sześć szyb, a kolejne zaczynają się luzować. –  W najbliższy wtorek (18 czerwca) zaplanowano na przystanku Warszawa Stadion spotkanie komisji w sprawie gwarancji, obejmującej naprawę uszkodzonych i zdewastowanych obiektów kolejowych. Zespół uwzględni m.in. osuwanie się szyb na przystanku i sposób naprawy. Natychmiast po komisji zapadną decyzje odnośnie sposobu i terminu naprawy wiat na przystanku Stadion – zapowiada Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK.

Szyby też nie grzeszą czystością – jest jednak szansa, że niedługo to się zmieni. – Planujemy kolejny raz odświeżenie stacji, m.in. mycie i malowanie. Na Przystanku Warszawa Stadion szyby myte są cztery razy w roku: w kwietniu, czerwcu, sierpniu i październiku – zapewnia Siemieniec.

Ostatnio na peronie w kierunku zachodnim nie działało nagłośnienie (choć działanie systemu informacji pasażerskiej wciąż pozostawia wiele do życzenia). – Awarię zasilania na przystanku Warszawa Stadion spowodowały prace poza terenem kolejowym. Wyłączona była wówczas część nagłośnienia. Jednak przy zadaszonych peronach, nagłośnienie z sąsiedniego peronu, choć słabiej, ale było słyszalne – twierdzi rzecznik PKP PLK.

Przedstawiciel zarządcy infrastruktury zapewnia, że stan przystanków na terenie Warszawy, w tym Stadionu, jest sprawdzany codziennie przez pracowników warszawskiego zakładu PLK. – W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub otrzymania zgłoszeń o usterkach i dewastacji, naprawy wykonywane są na bieżąco. Dwukrotnie było już likwidowane graffiti szpecące ten przystanek – zaznacza Mirosław Siemieniec.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5