Promocyjna oferta PKP Intercity, podczas której do sprzedaży trafiło 1,5 mln biletów w okazyjnych cenach, trwa do końca maja. W jej ramach ceny na najpopularniejszych trasach zaczynają się już od 19 zł. Promocyjne bilety upolować można do 28 maja - zachęca przewoźnik.
Jak informuje PKP Intercity, to znakomita okazja na spontaniczny wyjazd w rodzinne strony albo wypoczynek last minute razem z przyjaciółmi. Szczególne, że coraz częściej za naszymi oknami panuje letnia aura. Wyszukiwanie tańszych biletów w ramach oferty Promo ułatwia zakładka na stronie internetowej PKP Intercity – „
Promobilet”, gdzie można znaleźć najlepsze oferty, które pozwolą np. na szybką i ekonomiczną podróż do innego miasta. Sprzedaż 1,5 mln promocyjnych biletów potrwa do 28 maja i będzie obowiązywać na przejazdy do końca tego miesiąca.
Warto pamiętać, że w ramach oferty Promo bilety w promocyjnych cenach są dostępne na różnych etapach sprzedaży – po jej uruchomieniu, na kilkanaście czy kilka dni przed odjazdem, jak i nawet w dniu podróży. Dostępność poszczególnych biletów promocyjnych zależy od popularności danego połączenia. Oznacza to, że czasami wystarczy wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet - przypomina przewoźnik.
Bilety są podzielone według pięciu poziomów promocji w ramach ogólnodostępnej oferty Promo: Super Promo, Promo Plus, Promo 45 (bilety tańsze o 45% od ceny bazowej), Promo 30 (tańsze o 30%) i Promo 15 (tańsze o 15%). Dzięki ofercie Promo i zróżnicowanym progom promocyjnym możliwe jest np. kupienie biletu na połączenie EIP obsługiwane pojazdem Pendolino na trasie Warszawa – Kraków czy Warszawa – Gdańsk nawet za 49 zł, podczas gdy w pociągach kategorii TLK i IC już za 19 zł. Co ważne oferta obejmuje również przejazdy w pierwszej klasie – dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej dostępne - podkreśla PKP IC dodając, że oferta Promo łączy się także z ulgami ustawowymi.
Od początku maja trwa kampania „Dbamy o dobre relacje”, której celem jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją. PKP Intercity w jej ramach przekonuje, że podróże z najbliższymi, weekendowy wyjazd czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się zastąpić. Podróż pociągiem to nie tylko przemieszczanie się między miastami, lecz także ciekawa przygoda i dobra okazja do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie relacje. Kampania obejmuje telewizję, radio, online – video i social media, a także działania outdoorowe – bilboardy i citylighty.
Przewoźnik podkreśla też, że od stycznia do kwietnia przewiózł
blisko 19 mln pasażerów – to najlepszy wynik w ponad 20-letniej historii PKP Intercity.