Pięć ofert wpłynęło w przetargu na wykonanie prac na linii 98 Sucha Beskidzka – Chabówka. Wahają się w granicach 482 mln zł – 618 mln zł, przy kosztorysie na poziomie 317 mln zł brutto.
To ostatni z trzech podstawowych przetargów ogłaszanych dla realizacji inwestycji na trasach do stolicy Tatr. W realizacji są już prace za ponad pół miliarda na odcinki linii
Skawina – Sucha Beskidzka (linię otwarto na okres wakacyjny) i
Chabówka – Zakopane.
W przetargu wpłynęło pięć ofert i – co jest normą od wielu miesięcy – żadna nie zmieściła się w budżecie, opiewającym na 317 mln zł brutto. Track Tec Construction zaproponował 485 mln zł i 55 miesięcy na realizację, Budimex – 618 mln zł i 41 miesięcy na realizację, Intercor – odpowiednio 556 mln zł i 40 miesięcy, ZUE – 499 mln zł i 46 miesięcy a PNiUIK – 482 mln złotych i 50 miesięcy na realizację zamówienia.
Przebudowa obejmie siedem stacji i przystanków, tory, mosty oraz urządzenia na przejazdach kolejowo-drogowych. Więcej na temat zakresu inwestycji
piszemy tutaj.