Partnerzy serwisu:
Biznes

Oferta ponad podziałami na modernizację ezetów dla KM

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
LTG Cargo
Harting

Data publikacji:
22-10-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Oferta ponad podziałami na modernizację ezetów dla KM
Tylko jedna oferta wpłynęła w przetargu Kolei Mazowieckich na wykonanie napraw wraz z modernizacją 34 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57. Złożyło ją konsorcjum Newagu (lider) oraz należących do bydgoskiej Pesy Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki”. Wartość oferty to 273 mln zł brutto.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw 34 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 na 5 poziomie utrzymania, wraz z modernizacją. W ramach zamówienia mają być wykonane m. in. następujące prace: malowanie pudeł oraz dachów farbą chemoutwardzalną, wymiana wszystkich osi zestawów kołowych oraz tzw. kół bosych, wygłuszenie pudeł, wykonanie izolacji termicznej, przeniesienie zewnętrznych poręczy wejściowych do wnętrza, montażu fabrycznie nowych drzwi wejściowych w systemie odskokowo-przesuwnym, montaż fabrycznie nowych drzwi przejściowych z wagonu do wagonu (międzywagonowych) z napędem elektrycznym, wykonanie modernizacji sprzęgów automatycznych Scharfenberga, wykonanie regeneracji sprzęgów międzywagonowych i przywrócenie parametrów konstrukcyjnych. Pociągi mają być pokryte lakierem bezbarwnym (tzw. powłoka antygraffiti) oraz mieć zamontowane pantografy połówkowe z nakładkami grafitowymi, jak również urządzenia elektronicznego rozkładu jazdy. 

Modernizacja pojazdów obejmuje także: zainstalowanie fabrycznie nowej przetwornicy statycznej oraz wykorzystanie obecnie zamontowanej przetwornicy statycznej o mniejszej mocy (w pojazdach posiadających już przetwornicę statyczną), zainstalowanie fabrycznie nowej sprężarki z zastosowaniem pełnego systemu osuszania, zainstalowanie fabrycznie nowego wyłącznika szybkiego magneto-wydmuchowego, modernizację hamulca: współpraca pneumatycznego z dynamicznym + hamulec postojowy, zastosowanie falownika umożliwiającego hamowanie dynamiczne i rekuperację energii podczas hamowania, montaż nowego typu stolików i śmietniczek (zespolonych), montaż 5 szt. stojaków na rowery, montaż dwóch pionowych poręczy w przedziale dla podróżnych z większym bagażem ręcznym (tylko w przedziale wyposażonym w stojaki rowerowe), zastosowanie asynchronicznych silników trakcyjnych, montaż urządzeń wewnętrznej i zewnętrznej informacji wizualno – akustycznej oraz interkomu, montaż systemu emisji reklam na monitorach LCD, instalację systemu zliczania pasażerów, zabudowę monitoringu, wykonanie podłogi z wykładziny trudnościeralnej, zastosowanie nowego wystroju ścian z laminatów poliestrowo-szklanych oraz zainstalowanie oświetlenia sufitowego, zainstalowanie foteli wandaloodpornych z zagłówkami ze skóry w przedziałach pasażerskich, modernizację wózków, zamontowanie ogrzewania konwekcyjnego – grzejniki elektryczne wyposażone w wentylatory, wykonanie instalacji klimatyzacji przedziałów pasażerskich, modernizację czoła i kabiny maszynisty, zabudowę przedziału kierownika w pociągu znajdującego się za kabiną maszynisty, montaż nowego typu okien z pakietów klejonych, osadzonych w uszczelce, montaż systemu indywidualnego otwierania drzwi z samoczynnym czasowym zamykaniem, zainstalowanie szybkozłącza międzywagonowego, zainstalowanie WC w obiegu zamkniętym w wersji dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Pierwszy pojazd ma być naprawiony w terminie 145 dni od daty przekazania. Każdy kolejny pojazd ma być naprawiony w terminie 65 dni.

Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
LTG Cargo
Harting

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Pierwszy Impuls 2 z nowej serii już na Zachodnim Pomorzu

Tabor i technika

Pierwszy Impuls 2 z nowej serii już na Zachodnim Pomorzu

Michał Szymajda 23 maja 2024

Newag dostarczy PKP Intercity hybrydowe zespoły trakcyjne

Tabor i technika

Wyniki Newagu za I kwartał słabsze niż rok temu

Biznes

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Pierwszy Impuls 2 z nowej serii już na Zachodnim Pomorzu

Tabor i technika

Pierwszy Impuls 2 z nowej serii już na Zachodnim Pomorzu

Michał Szymajda 23 maja 2024

Newag dostarczy PKP Intercity hybrydowe zespoły trakcyjne

Tabor i technika

Wyniki Newagu za I kwartał słabsze niż rok temu

Biznes

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5