NUMER 06/2020
NUMER 06/2020
Temat numeru:
Zmiany na rynku taborowym
szukaj
Śledź nas:

Nowy gracz na rynku. Seluch i PTS wykonają naprawy wielkopolskich Regio Trampów

| Jakub Madrjas 29.11.2019 55

Nowy gracz na rynku. Seluch i PTS wykonają naprawy wielkopolskich Regio Trampów
Fot. Wojciech Cupiał
Na rynku napraw spalinowych pociągów pojawił się nowy gracz. Firma Public Transport Service (PTS) w konsorcjum z firmą Seluch wykonana naprawy należących do województwa wielkopolskiego pojazdów SA108 Regio Tramp. 
Konsorcjum firm Seluch Dariusz Selka oraz Public Transport Service (PTS) podpisało dziś w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu umowę na wykonanie naprawy rewizyjnej dwóch pojazdów serii SA108 (z opcją na wykonanie kolejnego przeglądu).Umowa opiewa na wartość 4 526 400 złotych brutto i dotyczy jednostek SA108-004 oraz SA108-005.

Poza stałym zakresem naprawy rewizyjnej określonej w DSU, wykonawcy zobligowani są także do wymiany kół na pojeździe SA108-004. Ponadto w obu pojazdach zostaną zamontowane rolety okien bocznych w kabinie maszynisty. Czas wykonania naprawy liczony jest osobno dla każdego z pojazdów od dnia przekazania i wynosi do 140 dni kalendarzowych.

Jak poinformował "Rynek Kolejowy" Jacek Tomasik, dyrektor marketingu spółki Public Transport Service, obaj uczestnicy konsorcjum wykonają po jednej naprawie. Dodatkowo PTS zajmie się klimatyzacją, a firma Seluch - power packami. To pierwsza tego typu umowa podpisana przez PTS, która główną działalność prowadzi w pod Bydgoszczą. Z kolei firma Seluch ma już doświadczenie m. in. w naprawie autobusów szynowych Lubuskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Zielonej Górze. - W imieniu Konsorcjum chciałbym wskazać, że dla obu firm zawarta umowa na charakter priorytetowy i wspólnie deklarujemy dołożenie wszelkich starań aby jej realizacja przebiegła terminowo oraz należycie - poinformował Tomasik. 

PTS to zatem kolejny podmiot, który pojawia się na rynku napraw pojazdów spalinowych. Jednostki SA108-004 i 005 poprzednio naprawiała (wraz z modernizacją) Pesa Bydgoszcz. Ale już lubuską jednostkę SA108 modernizował kilka lat temu Cegielski-FPS. Kilka miesięcy temu umowę na naprawę jednostki SA108-007 oraz SA105-103 podpisała firma ASO Mieczkowski.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2020
NUMER 06/2020
W najnowszym raporcie poruszamy kwestię zmian na rynku taborowym, zastanawiamy się, czy standaryzowanie taboru ma sens, czym pojedziemy do CPK. Poruszamy również temat tramwajów, jakie będą zamawiane w przyszłości, prezentujemy polski tramwaj autonomiczny, który pierwsze testy ma już za sobą.

Nie zapominamy również o bogatych w aktualne kwestie rozmowach. W tym wydaniu prezentujemy wywiady z prezesem PKP Energetyka – Wojciechem Orzechem oraz Christianem Schlegelem, dyrektorem sprzedaży lokomotyw w Siemens Mobility. Pamiętamy również o kolejarzach na służbie, którzy w tym trudnym czasie pandemii są bez przerwy na posterunku – o pracy w niecodziennych warunkach związanych z COVID-19 opowiada Jan Marcinek, kierownik Centralnej Dyspozytury PKP Energetyka. Publikujemy również wspomnienie o pasjonacie kolei, pracowniku PKP Intercity – Krzysztofie Barańskim.

W dziale Zintegrowany transport znajdziecie galerię zdjęć nowo otwartych stacji metra na Wolę, które, jak zaznacza sam autor: „są ucztą dla oczu w trudnych czasach”.

W dziale historia przeczytacie niezwykle ciekawe zakończenie historii polskiego XIX-wiecznego wizjonera mobilności transportu intermodalnego – Piotra Steinkellera.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5