PKP Polskie Linie Kolejowe relacjonuje kolejny etap odbudowy linii nr 35 Ostrołęka – Chorzele. Budowany jest budynek lokalnego centrum sterowania w Ostrołęce, na linii pracują specjalistyczne maszyny.
Jak czytamy w najnowszej relacji PKP PLK, w maju specjalistyczna maszyna (podbijarka) wyrównywała tor na linii. Tor był unoszony i pod podkłady podsypywany był tłuczeń. Maszyna pracowała już na szlakach Jastrząbka – Parciaki, Grabowo – Jastrząbka, Jastrząbka – Chorzele oraz w obrębie stacji Grabowo. Wykona roboty na stacji Chorzele i na pozostałych odcinkach linii. Przy nowym blisko 250-metrowym moście kolejowym nad Narwią umacniane są skarpy rzeki. Od strony Ostrołęki i Chorzel przygotowywane są najazdy na most. Po przygotowaniu mostu będzie ułożony tor – informowała w ubiegłym tygodniu PKP PLK.
W czerwcu na stacji w Ostrołęce rozpocznie się budowa nowego peronu i demontaż starych torów. Budowany jest budynek lokalnego centrum sterowania (LCS), w którym dyżurni ruchu będą pełnić nadzór nad ruchem kolejowym.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.