Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Nowa baza PKP IC Przemyśl Bakończyce wciąż bez wykonawcy

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
15-04-2024
Ostatnia modyfikacja:
15-04-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Nowa baza PKP IC Przemyśl Bakończyce wciąż bez wykonawcy
fot. Ministerstwo Infrastruktury
Wciąż nie podpisano umowy na budowę wartej setki milionów złotych bazy utrzymaniowej PKP Intercity w Przemyślu. Inwestycje w zaplecza przewoźnika są opóźnione o kilka lat.

PKP Intercity zapowiedziało przetarg na wybór wykonawcy modernizacji stacji postojowej Przemyśl Bakończyce dziesięć miesięcy temu. W grudniu ubiegłego roku poznaliśmy oferty - najniższą złożyło ZUE za 269,8 mln zł a brutto.

Umowa jednak wciąż nie została podpisana. Dlaczego? - Trwa etap weryfikacji i oceny ofert złożonych w postępowaniu - informuje Anna Zakrzewska z biura prasowego przewoźnika dodając, że na tym etapie prowadzonego postępowania nie może udzielić bardziej szczegółowych informacji. Wszystkie złożone w postępowaniu oferty mieszczą się w zakładanej na ten cel kwocie przeznaczonej przez PKP Intercity (380 mln złotych). 

Przygotowania do modernizacji mającego prawie 150 lat zaplecza w Przemyślu trwają od kilku lat. W 2018 roku przewoźnik zapowiadał wydanie w sumie miliarda złotych na swoje zaplecza techniczne, a baza w Przemyślu miała być jedną z największych takich inwestycji. Jednak realizacja tych zapowiedzi nie ruszyła z miejsca do dziś. 
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Deformacje toru i ograniczenie prędkości na linii do Zakopanego

Infrastruktura

Prezes ZUE: W perspektywie długofalowej jestem optymistą

Biznes

Konsorcjum Seluch Polska i CSI Invest utrzyma lubuskie pojazdy szynowe

Tabor i technika

Konsorcjum Seluch Polska i CSI Invest utrzyma lubuskie pojazdy szynowe

informacja prasowa CSI Invest 28 kwietnia 2022

Doświadczenia ze Skandynawii w zimowym utrzymaniu taboru

Tabor i technika

Zobacz również:

Deformacje toru i ograniczenie prędkości na linii do Zakopanego

Infrastruktura

Prezes ZUE: W perspektywie długofalowej jestem optymistą

Biznes

Konsorcjum Seluch Polska i CSI Invest utrzyma lubuskie pojazdy szynowe

Tabor i technika

Konsorcjum Seluch Polska i CSI Invest utrzyma lubuskie pojazdy szynowe

informacja prasowa CSI Invest 28 kwietnia 2022

Doświadczenia ze Skandynawii w zimowym utrzymaniu taboru

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5