Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Nikt nie chce dostarczyć nowych pociągów dla Lubelszczyzny

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
22-06-2024
Ostatnia modyfikacja:
21-06-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Nikt nie chce dostarczyć nowych pociągów dla Lubelszczyzny
fot. Województwo lubelskie
Województwo lubelskie prowadzi przetarg na zakup nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Samorząd kupuje cztery pociągi, a zamówienie może zostać rozszerzone o kolejny, piąty pojazd w ramach prawa opcji. W postępowaniu przetargowym nie wpłynęła jednak żadna oferta, przez co przetarg trzeba będzie unieważnić.

W maju informowaliśmy o przetargu na nowe elektryczne zespoły trakcyjne dla województwa lubelskiego. Samorząd chce nabyć cztery pojazdy z opcją rozszerzenia zamówienia o piąty pociąg. Czas na dostawę pociągów to 38 miesięcy od zawarcia umowy.

W postępowaniu właśnie minął termin składania ofert. Okazało się, że realizacją zamówienia nie był zainteresowany żaden podmiot, więc samorząd będzie musiał unieważnić postępowanie. Nie poznaliśmy też ostatecznej kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Lubelszczyzna chciała nabyć pociągi o pojemności co najmniej 130 pasażerów na stałych miejscach siedzących oraz minimum 150 pasażerów podróżujących na stojąco. Region nie określił długości kupowanych jednostek. Pociągi miały rozpędzać się do co najmniej 160 km/h, a dokładny opis kupowanych pociągów znajduje się tutaj.

Województwo przewidziało dofinansowanie zakupu z nowego regionalnego programu unijnego.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Województwo lubelskie ponownie z przetargiem na nowe pociągi

Tabor i technika

Województwo lubelskie ponownie z przetargiem na nowe pociągi

Daniel Siwak 26 lipca 2024

Lubelskie na zakupach nowych pociągów

Tabor i technika

Lubelskie na zakupach nowych pociągów

Jakub Rösler 16 maja 2024

Lubelskie: Więcej podróżnych po zakończonych modernizacjach

Pasażer

Województwo Lubelskie raczej nadal będzie zamawiać dwuczłonowe ezety

Tabor i technika

Lubelskie: Budżety samorządów a kolej

Prawo i polityka

Lubelskie: Budżety samorządów a kolej

jar, Rynek Kolejowy 04 stycznia 2018

Lubelskie: Pociągi pasażerskie podczas zamknięcia linii nr 7

Pasażer

Zobacz również:

Województwo lubelskie ponownie z przetargiem na nowe pociągi

Tabor i technika

Województwo lubelskie ponownie z przetargiem na nowe pociągi

Daniel Siwak 26 lipca 2024

Lubelskie na zakupach nowych pociągów

Tabor i technika

Lubelskie na zakupach nowych pociągów

Jakub Rösler 16 maja 2024

Lubelskie: Więcej podróżnych po zakończonych modernizacjach

Pasażer

Województwo Lubelskie raczej nadal będzie zamawiać dwuczłonowe ezety

Tabor i technika

Lubelskie: Budżety samorządów a kolej

Prawo i polityka

Lubelskie: Budżety samorządów a kolej

jar, Rynek Kolejowy 04 stycznia 2018

Lubelskie: Pociągi pasażerskie podczas zamknięcia linii nr 7

Pasażer

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5