Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Nie było chętnych na dostawę szt dla Przewozów Regionalnych

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
11-07-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Nie było chętnych na dostawę szt dla Przewozów Regionalnych
fot. Przewozy Regionalne
Nie było chętnych w przetargu na dostawę od jednego do trzech spalinowych zespołów trakcyjnych dla spółki Przewozy Regionalne. Przewoźnik musi unieważnić postępowanie.

Pod koniec maja Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg na dostawę fabrycznie nowego trzyczłonowego spalinowego zespołu trakcyjnego z opcją rozszerzenia zamówienia do 3 pojazdów. Termin dostawy pojazdu w ramach zamówienia podstawowego miał wynosić 4 miesiące od dnia zawarcia umowy. O przetargu pisaliśmy tutaj.

Mimo tego, że na wniosek potencjalnych dostawców Przewozy Regionalne zmieniły część założeń przetargu (m. in. obniżyły wymaganą prędkość maksymalną ze 130 km/h do 120 km/h), to ostatecznie w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. - Postępowanie musi zostać unieważnione - mówi Dominika Dragun z biura prasowego przewoźnika. - O tym, czy przetarg zostanie ponowiony będzie niebawem decydował zarząd spółki - dodaje.

Zamówienie nowych zespołów trakcyjnych jest częścią strategii taborowej największego krajowego operatora. Opiewają one na 620 mln złotych na najbliższe dwa lata i obejmują także największą modernizację elektrycznych zespołów trakcyjnych w historii. Więcej na ten temat piszemy tutaj.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5