Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Newag i Pesa rywalizują o dostawy ezt-ów dla Małopolski

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
03-03-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Newag i Pesa rywalizują o dostawy ezt-ów dla Małopolski
fot. UWWM
Małopolski urząd marszałkowski otworzył właśnie oferty w przetargu na dostawę siedmiu elektrycznych zespołów trakcyjnych z możliwością powiększenia zamówienia o kolejne dwie jednostki. O zamówienie rywalizują dwaj polscy producenci, mieszcząc się w budżecie zamawiającego.

Małopolska poszukuje dostawcy siedmiu pociągów, które poruszałyby się głównie po aglomeracji krakowskiej. Mają to być pojazdy czteroczłonowe. Przewodziano też 60 miesięcy gwarancji. Wykonawca musi także świadczyć kompleksową usługę serwisowo-utrzymaniowo-naprawczą przez okres pięciu lat.

Prawem opcji objęta jest możliwość zakupu jeszcze dwóch dodatkowych pojazdów. W ramach opcji przewidziano także „dostawę depozytu zespołów, podzespołów i części”.

Dzisiaj minął termin składania ofert. Wystartowały dwie firmy. Newag proponuje dostawy za 245,272 mln zł brutto, natomiast Pesa – za 251,006 mln zł brutto. Obie oferty mieszczą się w budżecie zamawiającego, który określono na kwotę 251,788 mln zł brutto.

O wyborze decydują cena (60%) i terminy dostaw (40%). Obaj producenci zaoferowali dostawy dwóch pierwszych ezt-ów w terminie do 16 miesięcy od zawarcia umowy, kolejnych dwóch – do 18 miesięcy, dalszych dwóch – do 20 miesięcy, a ostatni pociąg – w terminie do 22 miesięcy. Oznacza to, że ostatni pojazd z opcji zostanie dostarczony o dwa miesiące szybciej, w terminie zamówienia podstawowego.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

46 mln złotych za jeden EZT wraz z utrzymaniem?

Tabor i technika

46 mln złotych za jeden EZT wraz z utrzymaniem?

Jakub Rösler 25 lipca 2023

Konsorcjum Siemens i Newag dostarczy kolejne pociągi metra do Sofii

Tabor i technika

Koleje Śląskie otwierają przetarg na zakup nowych pociągów

Tabor i technika

Pesa i Newag chcą dostarczyć pociągi dla kujawsko-pomorskiego

Tabor i technika

Pomorskie kupuje nowe pociągi. Dwa plus dwadzieścia dziewięć

Tabor i technika

Zobacz również:

46 mln złotych za jeden EZT wraz z utrzymaniem?

Tabor i technika

46 mln złotych za jeden EZT wraz z utrzymaniem?

Jakub Rösler 25 lipca 2023

Konsorcjum Siemens i Newag dostarczy kolejne pociągi metra do Sofii

Tabor i technika

Koleje Śląskie otwierają przetarg na zakup nowych pociągów

Tabor i technika

Pesa i Newag chcą dostarczyć pociągi dla kujawsko-pomorskiego

Tabor i technika

Pomorskie kupuje nowe pociągi. Dwa plus dwadzieścia dziewięć

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5