Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

MMR Group TransComfort na konferencji „Tabor Szynowy – zakup, modernizacja, utrzymanie”

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
21-10-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
informacja prasowa MMR Group

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
MMR Group TransComfort na konferencji „Tabor Szynowy – zakup, modernizacja, utrzymanie”
fot. MMR Group
5-7 października 2022 w Ustce odbyła się XIX konferencja „Tabor Szynowy – Zakup, Modernizacja, Utrzymanie”, organizowana przez Polską Izbę Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei. MMR Group TransComfort, jako srebrny sponsor spotkania, skierował szczególną uwagę na bezpieczeństwo i odpowiedzialność podczas eksploatacji i utrzymania pojazdów szynowych.

Głównym celem konferencji „Tabor Szynowy – zakup, modernizacja, utrzymanie” jest promowanie kolei jako zrównoważonego, inteligentnego i bezpiecznego środka transportu. Tegoroczna edycja była szczególna dla MMR Group TransComfort, srebrnego partnera konferencji. Przedstawiciele firmy wygłosili prelekcję na temat „Bezpieczeństwo i odpowiedzialność w eksploatacji i utrzymaniu pojazdów szynowych”, a także premierowo pokazali film pt. „Prawidłowe serwisowanie pojazdów szynowych”, zrealizowany z PESA Mińsk Mazowiecki. Podstawowym przesłaniem zarówno prezentacji, jak i filmu był fakt, że właściwy i profesjonalny dobór zawieszenia I i II stopnia ma bezpośredni wpływ na parametry zachowania się pojazdu pod względem:

· bezpieczeństwa – Y/Q (PN-EN 14363),
· komfortu – Nmv (UIC 513).

Podczas serwisowania pojazdów szynowych każdy element zawieszenia pojazdu jest istotny. Niedozwolone jest ignorowanie wymogów naprawy rewizyjnej pojazdu, która zakłada bezwzględną wymianę elementów po okresie 8 lat lub przebiegu 1,2 mln km (w układzie co wystąpi najpierw). Istotne przy tym jest wcześniejsze, odpowiednie zatowarowanie warsztatu, zgodnie z zasadą just-in-time, w zapas oryginalnych elementów, które zostały wcześniej przebadane w pierwotnym, homologowanym pojeździe i są jedyne właściwe podczas przeglądu na poziomie utrzymania P4. Wystąpienie MMR Group TransComfort dobitnie wskazało, że pracownicy warsztatów utrzymaniowych stoją przed decyzjami, które mogą mieć bezpośredni wpływ na zdrowie i życie pasażerów kolei, na bezpieczeństwo w transporcie kolejowym.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5