Partnerzy serwisu:
II linia metra

Metro: Szkolenia nie tylko na symulatorze

Dalej Wstecz
Data publikacji:
01-10-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

II LINIA METRA
Metro: Szkolenia nie tylko na symulatorze
Niedługo pasażerów warszawskiego metra zacznie wozić pierwszy skład Inspiro. W dalszym ciągu trwają szkolenia kolejnych grup maszynistów – nie tylko na symulatorze dostarczonym przez Siemensa.

Symulator jest przygotowany do wyświetlania różnych nietypowych sytuacji, jakie mogą się potencjalnie zdarzyć na linii metra oraz na terenie STP Kabaty w postaci np. przeszkód na torach czy trudnych warunków atmosferycznych (oczywiście na odcinku naziemnym). – Symulator to pierwszy etap nauk. Później każdy z maszynistów, który będzie poruszał się z pasażerami, wykonuje jazdy próbne na naszym torze prób o długości 1360 m, znajdującym się na terenie STP Kabaty. Najważniejsze sprawy to start, rozwinięcie właściwej prędkości, hamowanie – tak, żeby maszynista przyzwyczaił się do prowadzenia tego pojazdu – mówi Jerzy Lejk, prezes warszawskiego metra.

– Oczywiście te testy odbywają się w trudniejszych warunkach, niż w tunelu czy na symulatorze. Tor prób nie jest osłonięty, tory są mokre, pada deszcz czy śnieg, mogą wbiegać zwierzęta, jest oślepienie słońcem – mówi Jerzy Lejk.

Pierwsze jazdy próbne odbywały się pod okiem instruktorów Siemensa. Ostatnim etapem są jazdy nocą w tunelu.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Metro: Inspiro nie otworzy już drzwi po złej stronie

Tabor i technika

Spór wokół Inspiro zakończony. Porozumienie Metra i Siemensa

Tabor i technika

Inspiro dla Sofii prawie jak warszawskie, choć z klimatyzacją i pantografem

Tabor i technika

Metro: Siemens dostarczy części zamienne do Inspiro za 23 mln zł

Tabor i technika

Siemens i Newag mogą startować z umową na metro dla Sofii

Tabor i technika

Zobacz również:

Metro: Inspiro nie otworzy już drzwi po złej stronie

Tabor i technika

Spór wokół Inspiro zakończony. Porozumienie Metra i Siemensa

Tabor i technika

Inspiro dla Sofii prawie jak warszawskie, choć z klimatyzacją i pantografem

Tabor i technika

Metro: Siemens dostarczy części zamienne do Inspiro za 23 mln zł

Tabor i technika

Siemens i Newag mogą startować z umową na metro dla Sofii

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5