W ciągu trzech miesięcy na stacji C-10 Rondo ONZ zmieniło się wiele – przede wszystkim wybrano całą ziemię z najniższego poziomu i rozebrano wydrążone przez stację tunele. W tej chwili trwa budowa peronów.
Rondo ONZ to szczególna stacja – jako jedyna powstała w odwrotnej kolejności. W związku z niedostatecznym zaawansowaniem prac, co było spowodowane koniecznością dokonania wielu przekładek instalacji podziemnych, wykonawca zdecydował, że tarcza będzie normalnie drążyć tunel przez najniższy poziom (-2), który nie był jeszcze skończony. Dopiero w drugim etapie z poziomu peronów została wybrana ziemia, rozebrano tunele i zaczęto wylewać płytę denną. W tej chwili kładzione jest zbrojenie pod peron. Normalnie TBM-y mają przechodzić przez gotowy korpus stacji.
Na peronach widać już charakterystyczne kielichowe kolumny. Kładzione jest też zbrojenie pod konstrukcję peronu.
Stan zaawansowania prac dobrze widać przy porównaniu zdjęć z lutego br.