Partnerzy serwisu:
Nasze konferencje

Media społecznościowe a transport publiczny

Dalej Wstecz
Data publikacji:
07-04-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
TOR Konferencje

Podziel się ze znajomymi:

Komunikacja social media w spółkach transportu publicznego - to temat seminarium organizowanego przez ekspertów Zespołu Doradców Gospodarczych TOR, Stowarzyszenie Transportu Publicznego oraz znanego trenera social media, Michała Góreckiego. Podczas spotkania będzie można dowiedzieć się wszystkiego na temat poprawnej komunikacji poprzez media społecznościowe z odbiorcami usług transportowych.

Znaczenie tzw. mediów społecznościowych we współczesnym świecie jest trudne do przecenienia. Są one siłą, która pomogła obalić dyktatorów w Afryce Północnej, podczas arabskiej „Wiosny Ludów”. Dzięki nim społeczność internautów zmusiła rząd do wycofania z ratyfikacji porozumienia o ACTA. Dzisiaj media społecznościowe dają możliwość wyrażenia swoich myśli i opinii na skalę dotąd niespotykaną. Nic więc dziwnego w tym, że ich znaczenie powinno zostać docenione również przez podmioty zajmujące się organizacją i zapewnianiem usług związanych z transportem publicznym.

Dobra komunikacja w social media pozwala im szybko zapobiegać kryzysom wizerunkowym i utrzymywać pozytywny kontakt z klientami – pasażerami. Ponadto, dbanie o pozytywny wizerunek w mediach społecznościowych jest szczególnie ważne w okresie wzmożonej komunikacji i negatywnych kampanii prowadzonych np. przez politycznych konkurentów. Z tych wszystkich powodów Zespół Doradców Gospodarczych TOR zaprasza na seminarium poświęcone wykorzystaniu social media przez spółki z branży transportu publicznego.

Seminarium ""Komunikacja social media w spółkach transportu publicznego" odbędzie się 25 kwietnia w Warszawie.

Główne zagadnienia:

- Potrzeby miejskich zarządów transportu publicznego z perspektywy Warszawy
- Przegląd najciekawszych kampanii social media w transporcie publicznym na całym świecie
- Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych (wprowadzenie)
- Proces tworzenia strategii
- Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych, co oprócz Facebooka?
- Jak komunikować się na Facebooku
- Obsługa klienta i sytuacje kryzysowe
- Budowanie strategii reklamowej na Facebooku
- Ocena skuteczności działań w mediach społecznościowych

Prelegenci:
- Leszek Ruta, Prezes, Stowarzyszenie Transportu Publicznego
- Michał Kudła, Ekspert, Zespół Doradców Gospodarczych TOR
- Michał Górecki, Bloger, Trener Social Media

Więcej na temat seminarium - na stronie tor-konferencje.pl.

 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Faryna: Niezwykle ważne seminarium o bocznicach kolejowych

Nasze konferencje

Faryna: Niezwykle ważne seminarium o bocznicach kolejowych

Piotr Faryna, Tor-Audytor 06 lipca 2016

Cena najniższa, a cena nierealna - seminarium 27 listopada

Nasze konferencje

Seminarium TEN-T

Warte uwagi

Seminarium TEN-T

Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP 20 lutego 2014

Jak smartfony mogą pomóc w komunikacji z pasażerem?

Nasze konferencje

Sankcje administracyjne na rynku kolejowym - seminarium 16 kwietnia

Nasze konferencje

Czas pracy maszynistów – konieczność nowej regulacji prawnej?

Nasze konferencje

Zobacz również:

Faryna: Niezwykle ważne seminarium o bocznicach kolejowych

Nasze konferencje

Faryna: Niezwykle ważne seminarium o bocznicach kolejowych

Piotr Faryna, Tor-Audytor 06 lipca 2016

Cena najniższa, a cena nierealna - seminarium 27 listopada

Nasze konferencje

Seminarium TEN-T

Warte uwagi

Seminarium TEN-T

Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP 20 lutego 2014

Jak smartfony mogą pomóc w komunikacji z pasażerem?

Nasze konferencje

Sankcje administracyjne na rynku kolejowym - seminarium 16 kwietnia

Nasze konferencje

Czas pracy maszynistów – konieczność nowej regulacji prawnej?

Nasze konferencje

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5