Komunikacja social media w spółkach transportu publicznego - to temat seminarium organizowanego przez ekspertów Zespołu Doradców Gospodarczych TOR, Stowarzyszenie Transportu Publicznego oraz znanego trenera social media, Michała Góreckiego. Podczas spotkania będzie można dowiedzieć się wszystkiego na temat poprawnej komunikacji poprzez media społecznościowe z odbiorcami usług transportowych.
Znaczenie tzw. mediów społecznościowych we współczesnym świecie jest trudne do przecenienia. Są one siłą, która pomogła obalić dyktatorów w Afryce Północnej, podczas arabskiej „Wiosny Ludów”. Dzięki nim społeczność internautów zmusiła rząd do wycofania z ratyfikacji porozumienia o ACTA. Dzisiaj media społecznościowe dają możliwość wyrażenia swoich myśli i opinii na skalę dotąd niespotykaną. Nic więc dziwnego w tym, że ich znaczenie powinno zostać docenione również przez podmioty zajmujące się organizacją i zapewnianiem usług związanych z transportem publicznym.
Dobra komunikacja w social media pozwala im szybko zapobiegać kryzysom wizerunkowym i utrzymywać pozytywny kontakt z klientami – pasażerami. Ponadto, dbanie o pozytywny wizerunek w mediach społecznościowych jest szczególnie ważne w okresie wzmożonej komunikacji i negatywnych kampanii prowadzonych np. przez politycznych konkurentów. Z tych wszystkich powodów Zespół Doradców Gospodarczych TOR zaprasza na seminarium poświęcone wykorzystaniu social media przez spółki z branży transportu publicznego.
Seminarium ""Komunikacja social media w spółkach transportu publicznego" odbędzie się 25 kwietnia w Warszawie.
Główne zagadnienia:
- Potrzeby miejskich zarządów transportu publicznego z perspektywy Warszawy
- Przegląd najciekawszych kampanii social media w transporcie publicznym na całym świecie
- Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych (wprowadzenie)
- Proces tworzenia strategii
- Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych, co oprócz Facebooka?
- Jak komunikować się na Facebooku
- Obsługa klienta i sytuacje kryzysowe
- Budowanie strategii reklamowej na Facebooku
- Ocena skuteczności działań w mediach społecznościowych
Prelegenci:
- Leszek Ruta, Prezes, Stowarzyszenie Transportu Publicznego
- Michał Kudła, Ekspert, Zespół Doradców Gospodarczych TOR
- Michał Górecki, Bloger, Trener Social Media
Więcej na temat seminarium - na stronie tor-konferencje.pl.