Partnerzy serwisu:
Biznes

Majkoltrans: Chęć cofnięcia nam certyfikatu bezpieczeństwa jest niezrozumiała

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
08-07-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Majkoltrans: Chęć cofnięcia nam certyfikatu bezpieczeństwa jest niezrozumiała
fot. Petr Štefek CC BY-SA 3.0 czLokomotywa Majkoltransu
– Jesteśmy zaskoczeni niespodziewanym ogłoszeniem przez UTK zamiaru cofnięcia naszej firmie certyfikatu bezpieczeństwa. Kontrola, na którą powołuje się UTK, ujawniła drobne usterki w dokumentacji, podobne można znaleźć w każdej firmie przewozowej – pisze w liście do „Rynku Kolejowego” Mieczysław Mazur, wiceprezes zarządu Majkoltrans.

W mailu do redakcji Mieczysław Mazur odpowiada na komunikat Urzędu Transportu Kolejowego, który kilka dni temu poinformował o chęci cofnięcia certyfikatu bezpieczeństwa trzem spółkom wykonującym przewozy towarowe. Pytania dotyczące decyzji UTK wysłaliśmy do wszystkich trzech podmiotów, wspomnianych w komunikacie UTK. Majkoltrans na razie odpowiedział jako jedyny.

– Nie są to poważne naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu kolejowego ujętych w ustawie o transporcie kolejowym, a przynajmniej nie takie, które kwalifikowałyby do cofnięcia uprawnień do przewozu rzeczy – pisze wiceprezes Majkoltransu. – Cieszymy się opinią solidnego przewoźnika. Zatrudniamy kadrę kolejarzy o wysokich kwalifikacjach zawodowych i moralnych. Decyzja UTK jest dla nas niezrozumiała. Uważamy tę decyzję za jakieś nieporozumienie, które się wyjaśni i zostanie wycofane. Nie mniej jednak opinia o nas po opublikowaniu komunikatu zaszkodziła nam na rynku przewozowym, którą budujemy od chwili założenia spółki.

Co istotne dla sprawy, odnowiony certyfikat bezpieczeństwa przewoźnik otrzymał na początku roku. Miał on zostać wydany bez większych zastrzeżeń.

– Na rynku kolejowym działamy od 15 lat. W lutym br. otrzymaliśmy odnowiony certyfikat bezpieczeństwa, oczywiście po dokładnej wielodniowej kontroli UTK. Od tego czasu w naszej firmie nie stało się nic złego, co uzasadniałoby tego typu decyzję, którą podjął urząd w Warszawie – pisze na koniec Mieczysław Mazur.
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Z których stacji korzysta najwięcej pasażerów? [dane]

Infrastruktura

Z których stacji korzysta najwięcej pasażerów? [dane]

inf. pras oprac. JM 19 lipca 2023

AllRail: Otwarcie rynku pomoże chronić klimat

Świat

AllRail: Otwarcie rynku pomoże chronić klimat

Roman Czubiński 18 lipca 2023

Rosną kolejowe przewozy materiałów niebezpiecznych

Biznes

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Z których stacji korzysta najwięcej pasażerów? [dane]

Infrastruktura

Z których stacji korzysta najwięcej pasażerów? [dane]

inf. pras oprac. JM 19 lipca 2023

AllRail: Otwarcie rynku pomoże chronić klimat

Świat

AllRail: Otwarcie rynku pomoże chronić klimat

Roman Czubiński 18 lipca 2023

Rosną kolejowe przewozy materiałów niebezpiecznych

Biznes

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5