Partnerzy serwisu:
Biznes

Lux Express spełnia obietnice… PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
10-02-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy/Transport-Publiczny.pl

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Lux Express spełnia obietnice… PKP Intercity
Dynamiczny system sprzedaży biletów, bezprzewodowy Internet, system rozrywki pokładowej, program lojalnościowy dla pasażerów – to zapowiedzi sprzed dwóch lat, dotyczące oferty PKP Intercity po wprowadzeniu Pendolino na tory. Kolejarze zaspali, ale o tym, że pomysły były dobre, świadczą oferty przewoźników autobusowych.

Od 5 marca Pendolino przybędzie nowa konkurencja na trasie między Warszawą a Krakowem. Siedem połączeń dziennie uruchomi estoński przewoźnik Lux Express. Do Krakowa ma jeździć w 4 h 25 min (nie ma przystanków pośrednich), więc o pół godziny szybciej, niż deklarowany czas podróży w PolskimBusie – ale o dwie godziny dłużej, niż w EI Premium.

Dużo niższa będzie za to cena – maksymalna to 59 zł.  Bilet można kupić przez Internet, ale też na pokładzie autokaru, przy czym w tym wypadku pasażer zapłaci najwyższą cenę na dane połączenie, bez dodatkowej opłaty. Według właściciela przewoźnika autobusowego, cena biletu na EI Premium jest zbyt wysoka dla drobnego biznesu, który miałby dlatego wybrać połączenia Lux Express.

Wszystko o nowym połączeniu można przeczytać na portalu Transport-Publiczny.pl. Warto jednak zwrócić uwagę, że najważniejsze punkty nowej oferty, czyli dynamiczny system sprzedaży biletów, bezprzewodowy Internet, system rozrywki pokładowej, czy program lojalnościowy dla pasażerów – to zapowiedzi sprzed dwóch lat, dotyczące oferty PKP Intercity po wprowadzeniu Pendolino na tory. Kolejarze ich nie spełnili, wraca do nich autobusowa konkurencja.

Czytaj o Lux Express

Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5