Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Lubuskie z przetargiem na elektryczne zespoły trakcyjne

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.

Data publikacji:
31-10-2024
Ostatnia modyfikacja:
31-10-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Lubuskie z przetargiem na elektryczne zespoły trakcyjne
fot. Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego (zdjęcie ilustracyjne)
Województwo lubuskie, w którym niedawno zaczął kursować nowy dwutrakcyjny Plus, chce pozyskać kolejne składy. Tym razem mają to być elektryczne zespoły trakcyjne. Właśnie ogłoszono przetarg.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego 30 października wystartował z przetargiem na dostawę sześciu fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W postępowaniu nie ma informacji o usłudze serwisowania, co oznacza, że będzie odpowiadał za to przyszły przewoźnik. W przypadku regionu lubuskiego - Polregio.

Na razie nie znamy szczegółów dotyczących specyfiki pojazdów, jakie chce pozyskać województwo lubuskie.

Producenci zainteresowani dostawą pociągów mogą składać swoje oferty do 5 grudnia. Decydującym kryterium będą: cena (60 proc.) oraz okres udzielonej gwarancji (40 proc.).

Przypomnijmy. Jesienią tego roku miał miejsce debiut pasażerskiego Plusa zakupionego w poznańskiej firmie FPS H. Cegielski. Nowy skład serii 227M-001 pierwszy przejazd odbył na trasie Gorzów Wlkp. - Witnica - Gorzów Wlkp. Od wtorku, 17 września pociąg kursuje w północnej części województwa lubuskiego, gdzie jest użytkowany przez Polregio
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Pesa. Elf 3 zamiast Regio160

Tabor i technika

Pesa. Elf 3 zamiast Regio160

Jakub Rösler 04 grudnia 2024

Kolejny szwajcarski kontrakt Stadlera. Ezety trafią do RBS

Tabor i technika

Będą nowe perony na przystanku Warszawa Ursus Północny

Infrastruktura

Będą nowe perony na przystanku Warszawa Ursus Północny

PKP Polskie Linie Kolejowe 29 listopada 2024

Jak sfinansować zakupy taboru kolejowego?

Tabor i technika

Jak sfinansować zakupy taboru kolejowego?

Łukasz Malinowski 30 kwietnia 2024

Zakupy taboru w Polsce. 2023 rok najlepszy w historii

Tabor i technika

Zakupy taboru w Polsce. 2023 rok najlepszy w historii

Michał Grobelny 01 kwietnia 2024

Zobacz również:

Pesa. Elf 3 zamiast Regio160

Tabor i technika

Pesa. Elf 3 zamiast Regio160

Jakub Rösler 04 grudnia 2024

Kolejny szwajcarski kontrakt Stadlera. Ezety trafią do RBS

Tabor i technika

Będą nowe perony na przystanku Warszawa Ursus Północny

Infrastruktura

Będą nowe perony na przystanku Warszawa Ursus Północny

PKP Polskie Linie Kolejowe 29 listopada 2024

Jak sfinansować zakupy taboru kolejowego?

Tabor i technika

Jak sfinansować zakupy taboru kolejowego?

Łukasz Malinowski 30 kwietnia 2024

Zakupy taboru w Polsce. 2023 rok najlepszy w historii

Tabor i technika

Zakupy taboru w Polsce. 2023 rok najlepszy w historii

Michał Grobelny 01 kwietnia 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5