Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Lubelskie: Kolejne przejazdy do modernizacji

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
29-03-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jar, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Lubelskie: Kolejne przejazdy do modernizacji
Trwa postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia na modernizacje przejazdów kolejowych na obszarze działania PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Lublinie. W ramach ogólnopolskiego projektu na terenie województwa lubelskiego robotami budowlanymi objętych zostanie 15 przepraw przez tory w poziomie szyn.

- Przedmiotem projektu POIiŚ 7.1-59 pn. „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych” jest poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego w obrębie przejazdów kolejowych poprzez  ich przebudowę, zmianę kategorii przejazdu, wymianę nawierzchni drogowej na dojazdach i w obrębie  przejazdów oraz zabudowę nowoczesnych urządzeń zabezpieczających i sterujących. Ważnym celem projektu jest unowocześnienie infrastruktury kolejowej, co w  efekcie poprawi  jakość usług transportowych – informuje „Rynek Kolejowy” Małgorzata Kwiatkowska, rzecznik PKP PLK CRI Oddział w Lublinie. - Duże znaczenie ma odwołanie ograniczeń prędkości lub zaniechanie ich wprowadzania na przejazdach z iloczynem ruchu sięgającym wartości granicznych – wylicza.
Zadanie będzie realizowane w formule „projektuj i buduj”. Na Lubelszczyźnie modernizacją objętych będzie 15 obiektów na liniach: nr 7 Warszawa - Dorohusk (9), nr 26 Łuków – Radom (1) i nr 68 Lublin - Przeworsk (5). Efektem modernizacji ma być m.in. zmiana kat. z A/D na B lub C poprzez zabudowę urządzeń zabezpieczenia ruchu i zabudowa nowej nawierzchni.
Prowadzone będą także prace na przejazdach w ramach robót utrzymaniowych. Jak poinformował „Nowy Tydzień Chełmski” remontu doczeka się chełmski przejazd kat. A łączący ul. Kolejową z ul. Rampa Brzeska („przejazd kowelski”). Zakład Linii Kolejowych w Lublinie pozyskał środki na poprawę stanu technicznego najbardziej zdewastowanego obiektu przejazdowego, jakim zarządza. W ramach prac powstanie chodnik i nowe oświetlenie, zdemontowane zostaną nieużywane tory. W inwestycję włączy się miasto – dla usprawnienia ruchu samochodowego przebuduje skrzyżowanie przy przejeździe.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Mazowieckie: Pociągi wróciły na stację Podnieśno, więcej towarów na torach

Infrastruktura

Mazowieckie: Pociągi wróciły na stację Podnieśno, więcej towarów na torach

PKP Polskie Linie Kolejowe 18 października 2024

Budimex o Forum Inwestycyjnym PKP PLK

Infrastruktura

Budimex o Forum Inwestycyjnym PKP PLK

Łukasz Malinowski 21 października 2024

Grupa PKP PLK: Miliardy dla spółek zależnych. Co na to rynek?

Infrastruktura

Grupa PKP PLK: Miliardy dla spółek zależnych. Co na to rynek?

Łukasz Malinowski 08 października 2024

PLK: Położono 7 kilometrów toru między Szczecinkiem a Białogardem

Tabor i technika

Nowe podejście do napraw peronów? Na razie w Wielkopolsce

Infrastruktura

Nowe podejście do napraw peronów? Na razie w Wielkopolsce

Roman Czubiński 02 października 2024

Zobacz również:

Mazowieckie: Pociągi wróciły na stację Podnieśno, więcej towarów na torach

Infrastruktura

Mazowieckie: Pociągi wróciły na stację Podnieśno, więcej towarów na torach

PKP Polskie Linie Kolejowe 18 października 2024

Budimex o Forum Inwestycyjnym PKP PLK

Infrastruktura

Budimex o Forum Inwestycyjnym PKP PLK

Łukasz Malinowski 21 października 2024

Grupa PKP PLK: Miliardy dla spółek zależnych. Co na to rynek?

Infrastruktura

Grupa PKP PLK: Miliardy dla spółek zależnych. Co na to rynek?

Łukasz Malinowski 08 października 2024

PLK: Położono 7 kilometrów toru między Szczecinkiem a Białogardem

Tabor i technika

Nowe podejście do napraw peronów? Na razie w Wielkopolsce

Infrastruktura

Nowe podejście do napraw peronów? Na razie w Wielkopolsce

Roman Czubiński 02 października 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5