Od 9 grudnia będzie obowiązywał nowy rozkład jazdy. Nieoficjalnie publikowane są informacje o zmianach w sieci połączeń dalekobieżnych i regionalnych. Z przecieków wynika, że wyraźnie więcej pociągów TLK będzie kursowało przez Stalową Wolę.
Dziennik „Echo Dnia” zapowiedział renesans połączeń dalekobieżnych w Stalowej Woli. Od drugiej niedzieli grudnia ma nastąpić powrót pociągów TLK (2 pary) na odcinek Lublin – Stalowa Wola Rozwadów linii nr 68 oraz pociąg nocny, łączący Przemyśl z Warszawą. Pojedzie on przez Sandomierz, Kielce, Radom i Dęblin. Nadal będzie kursował TLK Hetman, jednak ze względu na decyzję zarządcy infrastruktury dotrze „tylko” do Krakowa (zamiast do Zielonej Góry). Inną reaktywacją ma być powrót pociągów pasażerskich na linię 70. W wybrane dni ze Stalowej Woli Rozwadów będą kursowały składy pasażerskie łączące to miasto z Kielcami i z Wrocławiem. Utrzymane ma zostać dzienne połączenie TLK relacji Przemyśl – Stalowa Wola – Sandomierz – Skarżysko-Kamienna – Radom – Warszawa. Jednak i ten skład pojedzie przez Dęblin i zakończy jazdę na stacji Warszawa Zachodnia.
Więcej
Na portalu „Podkarpacka Kolej” można także przeczytać, że stosunkowo niewiele zmieni się rozkład jazdy pociągów regionalnych dla Stalowej Woli. Serwis potwierdza likwidację bezpośrednich połączeń Lublina z Rzeszowem składami Przewozów Regionalnych. Z informacji portalu wynika, że podróżujący pociągami REGIO między stolicami regionów południowo-wschodniej Polski będą mieli na przesiadkę od 20 do 50 minut.
Więcej
Portal „Kolejowy Lublin” ujawnia, że od 9 grudnia z rozkładu znika połączenie TLK Lublin – Wrocław przez Warszawę. Pojawią się wspomniane przez „Echo Dnia” pociągi TLK na trasie między Lublinem a Stalową Wolą Rozwadów. Przez Kraśnik pojadą składy PKP Intercity łączące Rzeszów z Gdynią i Przemyśl z Bydgoszczą i Piłą.
Więcej