Partnerzy serwisu:
Pasażer

Leo Express złożył wniosek o trasę Pragę - Wrocław

Dalej Wstecz
Data publikacji:
25-06-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Leo Express złożył wniosek o trasę Pragę - Wrocław
Fot. Mariusz Tuszyński, SM42.pl
Urząd Transportu Kolejowego otrzymał wnioski od Leo Express o przyznanie otwartego dostępu na trasie Praga - Wrocław.

Technicznie wnioski do UTK złożyły dwie spółki: Leo Express s.r.o. oraz Leo Express Global a.s.. Są jednobrzmiące; wnoszą o przyznanie otwartego dostępu na trasie Praga - Wrocław przez pięć lat począwszy od 15 grudnia 2019 r.

Zgłoszony został rozkład od piątku do poniedziałku, w tym jeden kurs w piątki z Pragi do Wrocławia, dwie pary (tam i z powrotem) w soboty i niedziele oraz kurs z Wrocławia do Pragi w poniedziałek. Głównym celem proponowanych połączeń jest wykonywanie połączeń międzynarodowych w relacji Praga – Wrocław. Jak podaje UTK, pierwotnie wnioski zostały złożone 8 kwietnia oraz 18 kwietnia 2019 ale musiały zostać uzupełnione. Przed wydaniem decyzji może zostać zbadany wpływ nowych połączeń na już funkcjonujące. Takie badanie następuje tylko na wniosek np. samorządu, przewoźnika lub ministra infrastruktury. 

O planach Leo Express dotyczących połączeń Praga - Wrocław już pisaliśmy. Połączenie jest jednym z elementów umowy na obsługę kilku dotowanych połączeń regionalnych w Kraju Kralovehradeckim w Czechach. Zgłoszony rozkład jazdy niewiele różni się od udostępnionego na stronie przewoźnika. Przypomnijmy, że poranny pociąg z Pragi do Wrocławia odjedzie o 6:01 (we wniosku do UTK jest 6:09), a do stolicy Dolnego Śląska dojedzie o 10:35. Wieczorny pociąg ma wyjechać ze stolicy Czech o 18:09 i do Wrocławia dojedzie na 22:35. Z Wrocławia odjazdy zaplanowano na 5:25 (w Pradze o 9:51) i 17:25 (w Pradze o 21:59; we wniosku o 21:51). Oba pociągi będą kursować w soboty, niedziele i święta. W poniedziałki pociąg ma wyruszyć z Wrocławia o 3:38, w Pradze będzie już na 8:23 (we wniosku 8:22). 

Wszystkie pociągi mają być obsługiwane komfortowymi ezt Flirt, znanymi m.in. z trasy Kraków – Katowice – Praga
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Leo Express złożył wniosek o trasę Warszawa – Kraków

Prawo i polityka

Leo Express złożył wniosek o trasę Warszawa – Kraków

Jakub Madrjas 03 grudnia 2019

Powrót Leo Express. W wakacje do Krakowa codziennie

Infrastruktura

České Dráhy bez Flirtów z Leo Express(em)

Biznes

České Dráhy bez Flirtów z Leo Express(em)

Jakub Madrjas 25 lutego 2019

ŁKA rozpoczyna współpracę z Leo Express

Biznes

ŁKA rozpoczyna współpracę z Leo Express

jd/inf. pras. 29 stycznia 2018

Zobacz również:

Leo Express złożył wniosek o trasę Warszawa – Kraków

Prawo i polityka

Leo Express złożył wniosek o trasę Warszawa – Kraków

Jakub Madrjas 03 grudnia 2019

Powrót Leo Express. W wakacje do Krakowa codziennie

Infrastruktura

České Dráhy bez Flirtów z Leo Express(em)

Biznes

České Dráhy bez Flirtów z Leo Express(em)

Jakub Madrjas 25 lutego 2019

ŁKA rozpoczyna współpracę z Leo Express

Biznes

ŁKA rozpoczyna współpracę z Leo Express

jd/inf. pras. 29 stycznia 2018

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5