Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koniec epopei na Pomorzu Zachodnim: ASO Mieczkowski wykona przeglądy SA136

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
09-03-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Koniec epopei na Pomorzu Zachodnim: ASO Mieczkowski wykona przeglądy SA136
Fot. Marcin Undro/Przewozy Regionalne
To nie był przetarg prowadzony w sposób najbardziej oczywisty, ale po 14 miesiącach urząd marszałkowski w Szczecinie w końcu podpisał umowę na naprawy P4 dziesięciu pojazdów SA136. Wykonawcą został ASO Mieczkowski, który pokonał Pesę.

W pierwotnym, ogłoszonym w styczniu ubiegłego roku przetargu ASO Mieczkowski nie wystartował. O naprawy dziesięciu pojazdów SA136 (tzw. smerfy) biły się: ich producent – Pesa oraz DTS-Szubin. Nie chodzi o kompletne naprawy, bo urząd marszałkowski oddzielnie wybierał m.in. wykonawcę napraw zestawów napędowych. O szeregu komplikacji, które z tego wynikły, można przeczytać tutaj.

Ostatecznie urząd od wielu miesięcy miał już wykonawcę naprawy dwudziestu zestawów napędowych, ale nie miał firmy, która naprawi wszystkie inne elementy pojazdów, w których są zamontowane. Umowę udało się podpisać przed tygodniem. Wykonawcą jest ASO Mieczkowski, która otrzyma za to 31 139 910 złotych brutto. Firma pokonała Pesę, która zaoferowała cenę o 3 mln złotych wyższą, oraz gorsze warunki gwarancji i dłuższy czas wykonania napraw.

Jak poinformowała „Rynek Kolejowy” przedstawicielka wykonawcy Monika Mieczkowska-Arcabowicz, wczoraj (8 marca) odebrany do naprawy został pierwszy pojazd. – Zapowiada się niezwykle pracowity rok, dlatego też zwiększymy zatrudnienie – zapowiada.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Kolejna nieudana próba sprzedaży zachodniopomorskich SA136

Tabor i technika

Kolejna nieudana próba sprzedaży zachodniopomorskich SA136

Jakub Rösler 16 czerwca 2023

Druga próba sprzedaży SA136 przez Pomorze Zachodnie

Tabor i technika

Dlaczego Pomorze Zachodnie pozbywa się spalinowego taboru?

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Kolejna nieudana próba sprzedaży zachodniopomorskich SA136

Tabor i technika

Kolejna nieudana próba sprzedaży zachodniopomorskich SA136

Jakub Rösler 16 czerwca 2023

Druga próba sprzedaży SA136 przez Pomorze Zachodnie

Tabor i technika

Dlaczego Pomorze Zachodnie pozbywa się spalinowego taboru?

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5