7-8 grudnia w Londynie odbędzie się międzynarodowa konferencja „Rolling Stock Maintenance Summit 2016”, poświęcona implementacji technologii tzw. utrzymania według stanu (Condition-Based Maintenance, CBM) taboru kolejowego w największych przewoźnikach kolejowych w Europie i na świecie. „Rynek Kolejowy” jest partnerem medialnym tego wydarzenia.
Organizatorzy zapowiadają występy mówców z takich podmiotów jak SNCF, londyńskie metro, TrenItalia, East Japan Railway Company, GVB Amsterdam, metro w Sztokholmie, VR Group, Fertugas i wielu innych. Jak wskazują, taki skład programu wydarzenia gwarantuje, że konferencja będzie niezwykle interesującym miejscem dla tych, którzy zajmują się implementacją efektywnego CBM w swoich przedsiębiorstwach kolejowych.
Będzie to już V edycja konferencji “Rolling Stock Maintenance Summit”. W tym roku poruszone zostaną m.in. następujące tematy:
- Jak przygotowywać i prezentować inwestycje w CBM w obecnym otoczeniu biznesowym?
- Jak analizować ogromne ilości danych pozyskiwanych w trakcie eksploatacji taboru i czynić to w sposób koherentny i efektywny?
- Które ze wspomnianych powyżej danych są najbardziej wartościowe pod względem ich analizy i umożliwiają poprawę reżimów utrzymania?
Wśród głównych mówców konferencyjnych znajdą się:
- Paolo Masini, Director of Rolling Stock Engineering & Maintenance, Trenitalia (Włochy)
- Stephen Foot, Head of Asset Condition, London Underground (Wielka Brytania)
- Takumi Ishii, Wicedyrektor, Japan East Railway Company (Japonia)
- Héloïse Nonne, Head of Data Science, SNCF (Francja)
- João Grossinho, Dyrektor ds. Utrzymania, Fertagus (Portugal)
- Philippe De Laharpe, Head of Remote Diagnostics Project, Rolling Stock, SNCF (Francja)
- Neil O'Connor, Head of Fleet Performance, Southwest Trains (Wielka Brytania)
- Jan Luijben, Information Manager, GVB (Holandia)
- Jouko Järvinen, Operations Manager, Maintenance Division, VR Group (Finlandia)
- Gustav Sjöberg, Maintenance Manager, TBT Stockholm AB (Szwecja)
- Augusto Costa Franco, General Manager Software Engineering & Power Systems, Nomad Digital (Portugalia)
- Paul Edwards, Fleet Manager, London Overground (Wielka Brytania)
- Babakalli Alkali, Assistant Head of Department Mechanical Engineering, ScotRail / GCU (Wielka Brytania - Szkocja)
- Chris Welford, Condition Monitoring Manager, London Underground (Wielka Brytania)
- Justin Southcombe, Dyrektor Handlowy, Perpetuum (Wielka Brytania)
- Abhinay Ramani, New Trains Project manager, First TransPennine Express (Wielka Brytania)
- Gordon Thomas, Principal Rolling Stock Engineer, London Overground (Wielka Brytania)