Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Kompletny system połączeń i dystrybucji instalacji elektrycznych w pojazdach szynowych

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
10-06-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
informacja prasowa Wago Elwag

Podziel się ze znajomymi:

Jak uprościć i przyspieszyć wykonanie instalacji elektrycznej w wagonach pasażerskich? Najlepiej wykorzystując system prefabrykowanej instalacji WINSTA®.

Jak uprościć i przyspieszyć wykonanie instalacji elektrycznej w wagonach pasażerskich? Najlepiej wykorzystując system prefabrykowanej instalacji WINSTA®. Rozprowadzanie instalacji w pojazdach szynowych to żmudna praca nawet dla najlepszych fachowców. Na dodatek ułożenie przewodów i zamontowanie tradycyjnym sposobem nie rozwiązuje problemu. Ponadto pasażerowie nowoczesnych pociągów oczekują, że przy każdym siedzeniu będą mieć do dyspozycji gniazdko zasilające, np. do podłączenia laptopa. Oprawy oświetleniowe w wagonach, w razie uszkodzenia, muszą być wymienione. Warto pomyśleć także o ewentualnej modernizacji instalacji. Wiele możliwości daje wtykowy system prefabrykowanych instalacji elektrycznych WINSTA®. Każdą oprawę czy gniazdo zasilające można wyposażyć w połączenie wtykowe, a następnie połączyć w jedną sieć konfekcjonowanymi przewodami i przy pomocy skrzynek rozdzielczych. Montaż jest prosty, łatwy i bezpieczny.

Niewątpliwą zaletą skrzynek rozdzielczych WINSTA® są ich małe gabaryty. Mają one jedynie 30 mm wysokości, dlatego bez trudu zmieszczą się w suficie czy nawet pod fotelem pasażera. Co ważne, każdą skrzynkę można przygotować i skonfigurować w warsztacie, a na miejsce dostarczyć gotowe rozwiązanie z wyjściami wtykowymi. Wystarczy tylko podłączyć przewody zasilające i instalacja będzie działać. Relatywnie czas montażu części elektrycznej dobrze skonfigurowanego pakietu dla wagonu czy członu pojazdu można zredukować nawet o kilka dni! A dzięki ochronie przed błędnym wetknięciem mamy pewność, że instalacja zostanie wykonana prawidłowo, nawet w przypadku mniej doświadczonych monterów. Skrzynki rozdzielcze WINSTA® mogą służyć do podłączania opraw oświetleniowych, podświetlenia półek, numerów siedzeń, instalacji nagłośnieniowej czy gniazd zasilających do podłączenia urządzeń pasażerów. Generalnie jedna skrzynka wystarczy do zapewnienie wszystkich tych funkcjonalności w jednym przedziale. Ale to nie wszystko! System WINSTA® można wykorzystać nie tylko w instalacji zasilającej, ale również w automatyce. Na indywidulane zamówienie klienta możemy zbudować skrzynki systemowe do realizacji funkcji rozdzielczych, sterowniczych i łączeniowych. Pozwoli to na monitorowanie pracy poszczególnych urządzeń i zarządzanie oświetleniem, ogrzewanie, wentylacją, klimatyzacją czy nagłośnieniem.

Dlaczego WINSTA® idealnie sprawdza się w taborze szynowym? Przede wszystkim dlatego, że spełnia wymagania norm kolejowych, zarówno jeśli chodzi o normy palnościowe, jak również odporność na drgania i wibracje. Sprawdzona technika sprężynowa, której WAGO jest prekursorem, umożliwia realizację instalacji elektrycznych w pociągach, gwarantując przy tym bezpieczeństwo pasażerów i bezawaryjność pojazdów. Do dyspozycji projektantów i wykonawców jest cała gama wyrobów: od różnej wielkości gniazd, wtyków i wielowtyków z mocowaniem Snap-In do montażu na obudowie urządzenia, przez konfekcjonowane przewody, skrzynki rozdzielcze do realizacji najróżniejszych aplikacji, aż po akcesoria i wyroby do specjalnych zastosowań. Daje to możliwości tworzenia elastycznych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Zamówienie dostarczane jest do klienta, tak aby do minimum ograniczyć w trakcie produkcji pojazdu czynności związane z przygotowanie listew, wiązek, szafek.

Więcej o systemie WINSTA® można przeczytać na stronie pod tym linkiem.




Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Czyżew: Zakończenie modernizacji stacji jeszcze w tym roku

Infrastruktura

Czyżew: Zakończenie modernizacji stacji jeszcze w tym roku

Kasper Fiszer 25 października 2022

Noc parówek w Warszawie, czyli święto tramwajów 13N

Tabor i technika

Posyłki kolejowymi kuryerkami. Historia polskich wagonów pocztowych

Infrastruktura

To nie jest kraj dla nowych inwestycji w kolej

Infrastruktura

Zobacz również:

Czyżew: Zakończenie modernizacji stacji jeszcze w tym roku

Infrastruktura

Czyżew: Zakończenie modernizacji stacji jeszcze w tym roku

Kasper Fiszer 25 października 2022

Noc parówek w Warszawie, czyli święto tramwajów 13N

Tabor i technika

Posyłki kolejowymi kuryerkami. Historia polskich wagonów pocztowych

Infrastruktura

To nie jest kraj dla nowych inwestycji w kolej

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5