Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie kupują używane pojazdy spalinowe

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.

Data publikacji:
23-10-2024
Ostatnia modyfikacja:
23-10-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Koleje Wielkopolskie kupują używane pojazdy spalinowe
fot. JRWielkopolski spalinowy SA108 użytkowany przez KW na stacji Leszno
Koleje Wielkopolskie właśnie ogłosiły przetarg na zakup dwóch używanych spalinowych zespołów trakcyjnych. Przewoźnik kupuje pojazdy wyprodukowane po 2007 roku, które są świeżo po przeglądzie P4 lub P5.

Koleje Wielkopolskie właśnie ogłosiły przetarg na zakup dwóch używanych spalinowych zespołów trakcyjnych, wyprodukowanych i dopuszczonych do eksploatacji po 1 stycznia 2007 roku. Ponadto oba pojazdy muszą mieć możliwość jazdy ukrotnionej, rozumianej, jako połączenie w jeden skład dwóch jednostek. Do tego oba zespoły trakcyjne mają mieć wykonane przeglądy P4 lub P5 po 1 października bieżącego roku.

Na razie czekamy na szczegółowy opis kupowanych pojazdów.

Czas na dostawę obu pojazdów określono na 12 miesięcy od momentu zawarcia umowy.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonał, w okresie ostatnich 4 (czterech) lat co najmniej jedno zamówienie (przez zamówienie rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy), obejmujące swoim zakresem wykonanie obsługi technicznej poziomu utrzymania P4 lub wyższego co najmniej jednego wieloczłonowego, pasażerskiego pojazdu z napędem własnym. Za wieloczłonowy pojazd z napędem własnym w rozumieniu niniejszego warunku przyjmuje się, co najmniej dwuczłonowy pojazd z napędem własnym.

O wyborze najlepszej oferty zdecyduje wyłącznie cena brutto.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Koleje Wielkopolskie. Czy pociągi wodorowe będą potrzebne?

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie. Czy pociągi wodorowe będą potrzebne?

Jakub Rösler 28 listopada 2024

Jakie spalinowe zespoły trakcyjne chcą kupić Koleje Wielkopolskie?

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie pojadą z Piły do Krzyża

Pasażer

Koleje Wielkopolskie pojadą z Piły do Krzyża

Kasper Fiszer 28 września 2024

Zobacz również:

Koleje Wielkopolskie. Czy pociągi wodorowe będą potrzebne?

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie. Czy pociągi wodorowe będą potrzebne?

Jakub Rösler 28 listopada 2024

Jakie spalinowe zespoły trakcyjne chcą kupić Koleje Wielkopolskie?

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie pojadą z Piły do Krzyża

Pasażer

Koleje Wielkopolskie pojadą z Piły do Krzyża

Kasper Fiszer 28 września 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5