Bilety na przejazdy pociągami KM można nabywać na platformie Koleo - informuje przewoźnik. Spółka udostępniła tę możliwość jako jeden z ostatnich pasażerskich operatorów kolejowych w Polsce.
Członek zarządu i dyrektor Handlowy Kolei Mazowieckich Szymon Sobczak przekonuje, że przewoźnik wychodzi naprzeciw oczekiwaniom podróżnych. – Koleje Mazowieckie ułatwiają podróżnym zakup biletów poprzez udostępnienie ich sprzedaży w kolejnych kanałach dystrybucji. Do tej pory pasażerowie, poza tradycyjnymi, stacjonarnymi formami zakupu, mieli możliwość nabycia biletów za pośrednictwem strony internetowej (system IKM), a także aplikacji mobilnych: Koleje Mazowieckie, SkyCash, mPay i Jakdojade. W ostatnich dniach uruchomiliśmy dodatkowo sprzedaż w serwisie BILKOM – przypomina. Dzięki rozszerzaniu sieci kanałów dystrybucji zakup biletów ma być możliwy w dowolnym miejscu i czasie, szybki i bezpieczny.
– Dołączenie Kolei Mazowieckich do Koleo jest ważnym etapem rozwoju aplikacji i dużym ułatwieniem dla naszych użytkowników. Dostępność biletów Kolei Mazowieckich w Koleo sprawia, że podróżowanie po rozbudowanej sieci połączeń kolejowych na Mazowszu jest jeszcze prostsze. Nasz priorytet to promowanie transportu kolejowego oraz zwiększanie jego dostępności. Jako lider sprzedaży biletów kolejowych w Polsce, bardzo cieszymy się, że dołączył do nas największy przewoźnik samorządowy – dodaje Kuba Czajkowski, prezes zarządu właściciela platformy Koleo – Astarium.
Koleo rozpoczęło działalność
na początku 2016 r. Jednymi z pierwszych przewoźników, jacy podjęli współpracę z nową platformą, byli Polregio (w 2018 r. spółka ta wycofała swoje bilety, by następnie je przywrócić) i Łódzka Kolej Aglomeracyjna. W kolejnych latach dołączyły m. in.:
Arriva,
Koleje Dolnośląskie,
Koleje Wielkopolskie,
Leo Express,
PKP Intercity oraz
Koleje Małopolskie. Mazowiecki przewoźnik aż dotąd nie udostępniał w aplikacji swojej oferty.