Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koleje Dolnośląskie. Powrót Kolzamów o krok

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.
Dellner

Data publikacji:
14-02-2025
Ostatnia modyfikacja:
14-02-2025
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Za kilka dni do Kolei Dolnośląskich w końcu mają powrócić legendarne Kolzamy. Dwie jednostki SA109 są modernizowane od 2022 roku i ciągle nie mogą wyjechać na dolnośląskie tory. Teraz w końcu ma się to zmienić.

Koleje Dolnośląskie w końcu są blisko odbioru dwóch spalinowych Kolzamów. Jednostki SA109 są modernizowane przez SPS Mieczkowski od wakacji 2022 roku. Ich naprawa i przywrócenie do służby po wielu latach odstawienia miały potrwać 15 miesięcy, jednak jak wiemy, terminu tego nie udało się dotrzymać.

Teraz ma się to zmienić. Jak wynika bowiem z naszych nieoficjalnych informacji, oba pojazdy powinny dotrzeć do Legnicy- do bazy KD, w przyszłym tygodniu. Końcowy odbiór pojazdów przeciągnął się z uwagi na bardzo długi okres oczekiwania na uzyskanie ponownej homologacji wydawanej przez UTK, jednak teraz proces ten ma zmierzać do końca.

Oba Kolzamy wesprą połączenia na liniach niezelektryfikowanych - a dokładniej trasy do Chocianowa, gdzie KD od dawna potrzebują większej liczby taboru. W tym celu przewoźnik prowadzi też przetarg na dostawę 10 lub nawet 30 nowych jednostek spalinowych. Jedynym producentem, który chce je dostarczyć, jest Pesa.




Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Corail TS Sp. z o.o.
Dellner

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Koleje Dolnośląskie: Największa oferta w historii

Pasażer

Koleje Dolnośląskie: Największa oferta w historii

Roman Czubiński 06 grudnia 2024

Koleje Dolnośląskie z ofertą Pesy na nowe pociągi spalinowe

Tabor i technika

Koleje Dolnośląskie chcą jeździć autobusami do Polkowic i Bolkowa

Zintegrowany transport

Koleje Dolnośląskie chcą kupić 10 pociągów piętrowych

Tabor i technika

Polregio już nie pojedzie z Zielonej Góry do Wrocławia

Pasażer

Koleje Dolnośląskie bez ofert na używane pojazdy spalinowe

Tabor i technika

Zobacz również:

Koleje Dolnośląskie: Największa oferta w historii

Pasażer

Koleje Dolnośląskie: Największa oferta w historii

Roman Czubiński 06 grudnia 2024

Koleje Dolnośląskie z ofertą Pesy na nowe pociągi spalinowe

Tabor i technika

Koleje Dolnośląskie chcą jeździć autobusami do Polkowic i Bolkowa

Zintegrowany transport

Koleje Dolnośląskie chcą kupić 10 pociągów piętrowych

Tabor i technika

Polregio już nie pojedzie z Zielonej Góry do Wrocławia

Pasażer

Koleje Dolnośląskie bez ofert na używane pojazdy spalinowe

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5