Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Kolej Plus: Mazowsze z umowami, przetargi Koronowa i Lubuskiego

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
26-05-2021
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Kolej Plus: Mazowsze z umowami, przetargi Koronowa i Lubuskiego
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe
Mazowsze zawarło umowy na opracowanie studiów niezbędnych do realizacji projektów rewitalizacji linii Sokołów Podlaski – Siedlce i Ostrów Mazowiecka – Małkinia w ramach Programu Kolej Plus. Przetarg na studium budowy nowej linii kolejowej ogłosiła gmina Koronowo; jest też jeden przetarg województwa lubuskiego.

Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego udzieliło zamówienia na opracowanie wstępnego studium planistyczno-prognostycznego (niezbędnego do złożenia w ramach II etapu naboru do Programu Kolej Plus) dla projektów rewitalizacji linii kolejowych nr 55 Sokołów Podlaski – Siedlce (wykonawca: BBF) oraz nr 34 Ostrów Mazowiecka – Małkinia (konsorcjum Infra CD i Instytut Kolejnictwa); całkowity koszt wyniesie 1,245 mln zł netto. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia spotkań informacyjnych ze społeczeństwem miejscowości, w których planowana jest realizacja projektów. Przypomnijmy, że Mazowsze wycofało połowę pierwotnie zgłoszonych projektów, ale za to poprało budowę nowych linii które zgłaszały Kozienice i Serock.

Lubuskie wreszcie z przetargami na Kolej Plus

Przetarg na studium ogłosiło przed dwoma tygodniami województwo lubuskie. Obejmuje on sześć części, w tym linię nr 358 Czerwieńsk – granica państwa, po której chce jeździć strona niemiecka. Oprócz tego w przetargu jest rewitalizacja linii kolejowej nr 364 na odcinku Międzyrzecz – Sulęcin – Rzepin, remont linii nr 364 na odcinku Międzyrzecz – Wierzbno (Międzychód), remont linii nr 363 na odcinku Skwierzyna – Międzychód, rewitalizacja linii nr 14 na odcinku Szprotawa – Żagań wraz z odbudową peronów oraz rewitalizacja linii nr 275 na odcinku Bieniów – Lubsko wraz z budową przystanków w m. Budziechów i Jasień.

Z pierwotnie zgłoszonych ośmiu projektów w woj. lubuskim, w przetargu brakuje odbudowy linii nr 415 na odcinku Gorzów Wlkp. – Myślibórz, oraz odbudowy kolei do Strzelców Krajeńskich; według informacji "Rynku Kolejowego" miastu temu brakuje kilkudziesięciu mieszkańców do spełnienia limitu 10tys. mieszkańców zapisanego w programie. 

Ambitny projekt budowy kolei do Koronowa

Przetarg na opracowanie studium planistyczno-prognostycznego ogłosiła także Gmina Koronowo. To bardzo ambitny projekt, zakładający budowę nowych linii w celu utworzenia połączenia kolejowego Bydgoszcz – Koronowo – Więcbork – Sępólno Krajeńskie – Chojnice. Piszemy o tym tutaj. Wciąż zagrożone są pozostałe projekty w tym województwie. Ja pisze lokalna prasa, wkrótce poznamy ostateczne stanowisko gminy Żnin.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kolej Plus: Przedostatni przetarg w Śląskiem

Infrastruktura

Kolej Plus: Przedostatni przetarg w Śląskiem

Roman Czubiński 21 lipca 2023

Podlaskie i PLK podpisały umowę na linię do Łomży z Kolej+

Infrastruktura

Kolej Plus: Kolejna śląska inwestycja z przetargiem na projekt

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kolej Plus: Przedostatni przetarg w Śląskiem

Infrastruktura

Kolej Plus: Przedostatni przetarg w Śląskiem

Roman Czubiński 21 lipca 2023

Podlaskie i PLK podpisały umowę na linię do Łomży z Kolej+

Infrastruktura

Kolej Plus: Kolejna śląska inwestycja z przetargiem na projekt

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5