Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Klient z Rosji zamówił w Rafamecie tokarkę podtorową

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
25-10-2017
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Klient z Rosji zamówił w Rafamecie tokarkę podtorową
Fot. Rafamet
Warsztat utrzymania ruchu operatora moskiewskich tramwajów będzie docelowym miejscem pracy tokarki podtorowej typu UGE 180 N, którą firma Rafamet wyprodukuje na zamówienie klienta z Rosji. Odbiór wstępny maszyny ma mieć miejsce na początku przyszłego roku.

- Pozyskaliśmy zamówienie z rynku rosyjskiego, który (w związku z wydarzeniami ostatnich kliku lat) jest bardzo trudny dla zachodnich firm - informuje Paweł Michalewski, dyrektor marketingu Fabryki Obrabiarek Rafamet.

To czternasta z kolei maszyna UGE 180 N, która została zakontraktowana w spółce z siedzibą w Kuźni Raciborskiej. W ubiegłym roku odbiorów wstępnych tokarek tego typu dokonali klienci z Turcji i Belgii, a w bieżącym roku obrabiarkę zamówił także odbiorca z Republiki Konga.

Jak informuje spółka, o popularności tokarki podtorowej decyduje kilka czynników. Jej przeznaczeniem jest regeneracja kół lekkich pojazdów szynowych (nacisk na oś może wynosić maksymalnie 18 ton). W przypadku tej obrabiarki demontaż zestawów kołowych z pojazdu nie jest konieczny; tramwaje, czy pojazdy metra są zatem wyłączone z ruchu na niedługi czas, co w istotny sposób wpływa na efektywność ich eksploatacji.

Zawarta we wrześniu umowa cechuje się bardzo krótkim terminem dostawy, gdyż odbiór wstępny tokarki podtorowej zaplanowano na początek przyszłego roku. Dla spółki nie stanowi to jednak wyzwania: szybką realizację zamówienia umożliwia m.in. nowoczesna, zoptymalizowana konstrukcja tokarki, a także technologia Lost Foam wdrożona w Odlewni Rafamet.

Przypomnijmy: konstrukcja opisywanej maszyny bazuje na odlanym z żeliwa monolitycznym korpusie głównym. Technologia Lost Foam polega na wykorzystaniu styropianowych modeli (EPS), które w całości zasypywane są w formie odlewniczej. Technologia umożliwia produkcję skomplikowanych odlewów, a jednocześnie skraca termin realizacji i jest ekonomiczna.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Rafamet lekko na plusie

Biznes

Rafamet lekko na plusie

inf. pras oprac. JM 18 listopada 2021

Nowe eksportowe sukcesy Rafametu

Tabor i technika

Nowe eksportowe sukcesy Rafametu

Michał Szymajda 01 lutego 2018

Gdzie jest granica zużycia koła?

Tabor i technika

Gdzie jest granica zużycia koła?

Martyn Janduła 09 listopada 2016

Rafamet: Na świecie lekkie ożywienie, a w Polsce delikatny zastój

Tabor i technika

Zobacz również:

Rafamet lekko na plusie

Biznes

Rafamet lekko na plusie

inf. pras oprac. JM 18 listopada 2021

Nowe eksportowe sukcesy Rafametu

Tabor i technika

Nowe eksportowe sukcesy Rafametu

Michał Szymajda 01 lutego 2018

Gdzie jest granica zużycia koła?

Tabor i technika

Gdzie jest granica zużycia koła?

Martyn Janduła 09 listopada 2016

Rafamet: Na świecie lekkie ożywienie, a w Polsce delikatny zastój

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5