Koncern miedziowy ogłosił przetarg na dzierżawę ośmiu liniowych elektrowozów. Jedną z opcji jest dostawa pojazdów z dodatkowym silnikiem spalinowym.
Przedmiotem zamówienia, ogłoszonego przez Dział Utrzymania Lokomotyw centrali KGHM-u (do koncernu należy przewoźnik Pol–Miedź Trans), jest dzierżawa ośmiu lokomotyw pociągowych elektrycznych. Zostało ono rozbite na części.
Pierwszą jest dzierżawa 4 sztuk lokomotyw z zasilaniem o napięciu 3kV DC, a drugą dostawa podobnego taboru, ale z zastosowaniem dodatkowego, samodzielnego systemu dieslowskiego, generującego energię elektryczną. KGHM dopuszcza też wariant złożenia oferty na lokomotywy bez dodatkowego silnika spalinowego (część trzecia zamówienia, ale jako wariant części drugiej).
Oferty będą przyjmowane do połowy grudnia. KGHM niestety nie zdradza, czy celem przetargu jest wymiana istniejącego taboru czy rozbudowa floty, zasłaniając się tajemnicą przedsiębiorstwa.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.