Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Jest przetarg na hybrydowe lokomotywy PKP Intercity!

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
05-01-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Jest przetarg na hybrydowe lokomotywy PKP Intercity!
Fot. PKP IC
PKP Intercity ogłosiło przetarg na dostawę  lokomotyw hybrydowych (elektryczno-spalinowych) wraz z ich utrzymaniem.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 lokomotyw hybrydowych (elektryczno-spalinowych) wraz ze świadczeniem usług utrzymania do poziomu P4. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

Wykonawca zostanie wybrany na mocy kryterium ceny (75% punktów) oraz jakości (gotowość techniczna, niezawodność taboru i okres gwarancji). Okres, który obejmuje zamówienie to 108 miesięcy  –
prawdopodobnie łącznie z utrzymaniem. Wkrótce powinna być opublikowana dokładna specyfikacja zamówienia.

Nie podano szacunkowej kwoty zamówienia. Oferty można składać do 15 lutego. PKP Intercity chce przeprowadzić aukcję elektroniczną ofert.

PKP Intercity zapowiadało zamówienie taboru dwutrakcyjnego już od dłuższego czasu. W ubiegłym roku odbyło się badanie rynku przed ogłaszaniem zamówienia. Przewoźnik wciąż boryka się z trudnościami przy obsłudze linii niezelektryfikowanych i m.in. z myślą o takich połączeniach ogłoszono ten przetarg.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5