Partnerzy serwisu:
Biznes

Jest komplet przetargów na \"protezę koniecpolską\"

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
LTG Cargo
Harting

Data publikacji:
16-01-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Jest komplet przetargów na \"protezę koniecpolską\"
Jest już przetarg na rewitalizację ostatniego odcinka "protezy koniecpolskiej", czyli połączenia Warszawy i Wrocławia przez CMK, Częstochowę i Opole. Na rzeczony odcinek Częstochowa - Koniecpol PKP PLK przeznaczyła do 133 mln zł netto.

Jednym z najważniejszych projektów w ramach programu rewitalizacyjnego jest tzw. „proteza koniecpolska”. Przewiduje on połącznie Warszawy z Wrocławiem trasą przez Centralną Magistralę Kolejową i Częstochowę, wykorzystując efekty prowadzonych obecnie prac na CMK oraz już zrealizowany inwestycji na odcinku linii E30 Wrocław – Opole. Po zakończeniu robót związanych z tym projektem czasu przejazdu ze stolicy do Wrocławia ma wynieść 3 godziny 30 minut dla najszybszego pociągu pasażerskiego, przy zakładanej prędkości 200 km/h na Centralnej Magistrali Kolejowej i 160 km/h na odcinkach Warszawa – Grodzisk Mazowiecki oraz Opole – Wrocław.

Do tej chwili PKP PLK wybrały wykonawcę rewitalizacji odcinka Koniecpol – Turów, rozpisały też przetargi na rewitalizację odcinka linii kolejowej nr 144 łączącego Fosowskie z Opolem, oraz na poprawę stanu technicznego linii kolejowych Nr 61 i 700 na odcinku Częstochowa - Fosowskie.

Przetarg na rewitalizację odcinka Częstochowa Stradom - Koniecpol powinien być zatem ostatnim "dużym" przetargiem przy realizacji "protezy koniecpolskiej". W ramach rewitalizacji wykonana zostanie m. in. przebudowa nawierzchni, wzmocnienie podtorza, czy przebudowa sieci trakcyjnej w części stacji Turów i Koniecpol.

Szacunkowa wartość zamówienia na projekt i realizację prac, uwzględniająca wartość przewidywanych zamówień uzupełniających w wielkości 20% wartości zamówienia podstawowego to 132 829 320 złotych netto. Roboty mają potrwać do końca listopada. Rewitalizacja tego odcinka nie będzie dofinansowana ze środków unijnych.

Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
LTG Cargo
Harting

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zarządzanie projektem Protezy Koniecpolskiej nagrodzone

Infrastruktura

Zarządzanie projektem Protezy Koniecpolskiej nagrodzone

inf. prasowa PKP PLK 23 listopada 2016

Ostatnie prace na Protezie Koniecpolskiej

Infrastruktura

Ostatnie prace na Protezie Koniecpolskiej

dw, Rynek Kolejowy 30 października 2015

Jest szansa na pociągi Częstochowa - Opole

Pasażer

Jest szansa na pociągi Częstochowa - Opole

Dominik Wójcik 27 stycznia 2015

Zobacz również:

Zarządzanie projektem Protezy Koniecpolskiej nagrodzone

Infrastruktura

Zarządzanie projektem Protezy Koniecpolskiej nagrodzone

inf. prasowa PKP PLK 23 listopada 2016

Ostatnie prace na Protezie Koniecpolskiej

Infrastruktura

Ostatnie prace na Protezie Koniecpolskiej

dw, Rynek Kolejowy 30 października 2015

Jest szansa na pociągi Częstochowa - Opole

Pasażer

Jest szansa na pociągi Częstochowa - Opole

Dominik Wójcik 27 stycznia 2015

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5