Partnerzy serwisu:
Zintegrowany transport

Jak dojechać komunikacją na ostatnie mecze grupowe w Warszawie i Wrocławiu?

Dalej Wstecz
Data publikacji:
15-06-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

ZINTEGROWANY TRANSPORT
Jak dojechać komunikacją na ostatnie mecze grupowe w Warszawie i Wrocławiu?
Jutro w Warszawie i Wrocławiu rozpocznie się decydująca kolejka fazy grupowej Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Warszawa i Wrocław przedstawiły już schematy komunikacji, obowiązujące w dniu meczów.

W Warszawie pkoło godziny 16.00, w sąsiedztwie Stadionu Narodowego zostaną wyłączone z ruchu wybrane ulice. Zmianą organizacji ruchu jako pierwsze zostaną objęte: ul. Francuska (w obu kierunkach, na odcinku rondo Waszyngtona – Zwycięzców), Al. Jerozolimskie, most Poniatowskiego oraz al. Poniatowskiego (jezdnia północna, na odcinku rondo Waszyngtona – rondo Dmowskiego). Istnieje także prawdopodobieństwo wyłączenia ruchu tramwajowego w al. Zielenieckiej. W przypadku braku możliwości kursowania tramwajów al. Zieleniecką, linie 7, 8 i 22 zostaną skierowane na trasy objazdowe.

Dodatkowo, około godziny 16.00 rozpoczną kursowanie specjalne linie, którymi kibice będą mogli dojechać na Stadion Narodowy. Linia tramwajowa 77 zostanie uruchomiona na trasie: PL. NARUTOWICZA - Grójecka - pl. Zawiszy - Al. Jerozolimskie - most Poniatowskiego - al. Poniatowskiego - al. Waszyngtona – WIATRACZNA. Tramwaje linii 77 będą kursowały do około godziny 21.00. Na trasy wyjadą także linie autobusowe – oznaczone literą P – które będą kursowały na trasach – tymczasowe parkingi P+R – Stadion Narodowy.

Około godziny 21.45, zostaną zamknięte dla ruchu kołowego następujące ulice: Al. Jerozolimskie, most Poniatowskiego i al. Poniatowskiego (w obu kierunkach, na odcinku ul. Emilii Plater/al. Jana Pawła II – rondo Waszyngtona), al. Zieleniecka (w obu kierunkach, na odcinku rondo Waszyngtona – ul. Saska) oraz ul. Saska (w obu kierunkach, na odcinku ul. Zwycięzców – rondo Waszyngtona). Tramwaje nie będą kursowały Al. Jerozolimskimi, mostem Poniatowskiego i al. Poniatowskiego (w obu kierunkach, na odcinku pl. Starynkiewicza – rondo Waszyngtona) oraz al. Zieleniecką i al. Waszyngtona (od ul. Zamoyskiego do ronda Waszyngtona).  Linie tramwajowe 7, 8, 9, 22, 24 i 25 pojadą krótszymi trasami i zakończą kursy na PL. STARYNKIEWICZA. W miejsce linii tramwajowych zostanie uruchomiona zastępcza linia autobusowa Z.

Dodatkowo, o godzinie 22.00 zostanie uruchomiona specjalna linia tramwajowa 76, kursująca na trasie: PL. NARUTOWICZA - Filtrowa - Krzywickiego - Nowowiejska - al. Niepodległości - Chałubińskiego - al. Jana Pawła II - Słomińskiego - most Gdański - Starzyńskiego - Odrowąża - Matki Teresy z Kalkuty - Rembielińska - Annopol – ANNOPOL. Przez całą noc 16/17 czerwca będą także jeździły tramwaje linii 7, 10, 16, 24 i 33 oraz pociągi metra.

Szczegóły komunikacji i zmiany tras autobusów można znaleźć tutaj.

We Wrocławiu przed godz. 18:00 z ruchu tramwajowego zostanie wyłączona ul. Szewska. Od godz. 18.00 tramwaje linii 6 i 7 będą jeździły objazdem: od pl. Teatralnego przez ul. Teatralną, Piotra Skargi, pl. Dominikański, Halę Targową do ul. Grodzkiej i dalej stałą trasą. Objazdem pojedzie też  linia T1 odwożąca kibiców ze stadionu: od przystanku Rynek przez pl. Dominikański.

Linia specjalna T1 będzie kursowała z częstotliwością: - co 12 minut w godzinach od 17:45 do 20:45 (ostatni kurs o godz. 20:15 z przystanku „Świdnicka”) i - co 12 minut w godzinach od 22:30 do 00:30. Linia specjalna T2 będzie kursowała z częstotliwością: co 12 minut w godzinach od 17:45 do 20:45 (ostatni kurs o godz. 20:15 z przystanku „Galeria Dominikańska”) i co 12 minut w godzinach od 22:30 do 00:30.

Trasa linii 23 zostanie zmieniona na czas kursowania tramwajowej linii specjalnej T1.Tramwaje linii 3, 10 i 20 będą kursowały na niezmienionej trasie ze zwiększoną częstotliwością: -  co 12 minut od 17:45 do 20:45 i -  co 12 minut od 22:30 do 00:30; Tramwaje linii 31Plus będą kursowały na niezmienionej trasie ze zwiększoną częstotliwością: - co 12 minut od 17:45 do 20:45 i - co 12 minut od 22:30 do 00:30; Trasa linii 32Plus zostanie zmieniona na czas kursowania tramwajowej linii specjalnej T1. Trasa linii 33Plus zostanie zmieniona na czas kursowania tramwajowej linii specjalnej T1. Tramwaje linii 33Plus będą kursowały w szczycie ze zmniejszoną częstotliwością - co 12 minut (wozy typu Skoda 19T zdjęte z tej linii obsługiwać będą linię T1).

Z wszystkimi zmianami można zapoznać się tutaj.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Jak wypadł egzamin z komunikacji dla Stadionu Narodowego?

Pasażer

Jak wypadł egzamin z komunikacji dla Stadionu Narodowego?

Gazeta Wyborcza/TVN Warszawa 31 stycznia 2012

Mecz na Narodowym? Tramwajom dziękujemy...

Zintegrowany transport

Mecz na Narodowym? Tramwajom dziękujemy...

jm, Rynek Kolejowy 24 lutego 2012

Wielki test Stadionu Narodowego

Infrastruktura

Wielki test Stadionu Narodowego

jm, Rynek Kolejowy 29 lutego 2012

Zamieszki przed meczem w Warszawie utrudniły powroty z pracy

Zintegrowany transport

Zamieszki przed meczem w Warszawie utrudniły powroty z pracy

ZTM Warszawa/Rynek Kolejowy/Gazeta Wyborcza 13 czerwca 2012

Stadion zalało, kolej gotowa?

Zintegrowany transport

Stadion zalało, kolej gotowa?

jm, Rynek Kolejowy 17 października 2012

II linia metra przed prawdziwym sprawdzianem stadionowym

II linia metra

II linia metra przed prawdziwym sprawdzianem stadionowym

wu, Transport-publiczny.pl 27 maja 2015

Zobacz również:

Jak wypadł egzamin z komunikacji dla Stadionu Narodowego?

Pasażer

Jak wypadł egzamin z komunikacji dla Stadionu Narodowego?

Gazeta Wyborcza/TVN Warszawa 31 stycznia 2012

Mecz na Narodowym? Tramwajom dziękujemy...

Zintegrowany transport

Mecz na Narodowym? Tramwajom dziękujemy...

jm, Rynek Kolejowy 24 lutego 2012

Wielki test Stadionu Narodowego

Infrastruktura

Wielki test Stadionu Narodowego

jm, Rynek Kolejowy 29 lutego 2012

Zamieszki przed meczem w Warszawie utrudniły powroty z pracy

Zintegrowany transport

Zamieszki przed meczem w Warszawie utrudniły powroty z pracy

ZTM Warszawa/Rynek Kolejowy/Gazeta Wyborcza 13 czerwca 2012

Stadion zalało, kolej gotowa?

Zintegrowany transport

Stadion zalało, kolej gotowa?

jm, Rynek Kolejowy 17 października 2012

II linia metra przed prawdziwym sprawdzianem stadionowym

II linia metra

II linia metra przed prawdziwym sprawdzianem stadionowym

wu, Transport-publiczny.pl 27 maja 2015

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5