Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

Jadą, piją, lulki palą - a konduktor nic

Dalej Wstecz
Data publikacji:
17-05-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
Jadą, piją, lulki palą - a konduktor nic
Czytelnik wysłał do nas list, opisujący urągające normom kultury osobistej zachowanie współpasażerów pociągu Regio Gdańsk-Bydgoszcz, przy biernej postawie konduktorki. Przewozy Regionalne obiecują uczulenie swoich pracowników na zachowanie podróżnych. W niedzielę pasażer pociągu w Wejherowie, który zwrócił uwagę podobnie zachowującym się współpodróżnym, został pchnięty nożem.

Do zdarzenia opisywanego w liście od naszego Czytelnika doszło 5 maja. - Wraz z rodziną, psem i rowerem udałem się w podróż pociągiem Regio 2028 na odcinku Gdańsk Gł. (godz 14:43) - > Bydgoszcz Gł (godz 17:43 ). Już w Gdańsku pociąg był całkowicie zapchany, lecz jakimś cudem udało nam się wejść do ostatnich drzwi w składzie pociągu celem wejścia wraz z rowerem to przedziału dla podróżnych z większym bagażem ręcznym - opisuje Czytelnik.

- Już przed wejściem do wyżej wymienionego przedziału widziałem, że jest on zapełniony. Po otworzeniu drzwi z przedziału na korytarz wyleciała chmura dymu z papierosów. Przy próbie wejścia do przedziału zostałem obsypany wyzwiskami typu "gdzie sie wpier*alasz z tym rowerem c*uju" przez co najmniej 20 osób w młodym wieku. Po powieszeniu roweru do przedziału, w którym otwarte było jedno małe okno, a w powietrzu unosiła się chmura dymu i woń alkoholu wkroczyła Pani konduktor która pospiesznie sprawdziła bilety NIEKTÓRYM pasażerom, reagując śmiechem na docinki kierowane w jej stronę i nie zwracając nawet uwagi osobom pijącym alkohol i palącym papierosy - opisuje oburzony Czytelnik.

-  Przez ponad 1,5 h cały tył pociągu jechał w trującym dymie papierosowym, lecz według konduktorki nie było żadnego problemu. Na tyłach pechowego pociągu jechały także małe dzieci. Gdy w okolicach stacji Pelplin pasażerowie spożywający alkohol i palący papierosy wysiedli, zostawili po sobie cały tył pociągu w butelkach od piwa, niedopałkach papierosów, plamach po alkoholu - kończy Czytelnik, który złożył również skargę do przewoźnika w tej sprawie.

- Obecnie trwa postępowanie wyjaśniające, które obejmuje m.in. rozmowę z konduktorem pociągu REGIO 2028 relacji Gdynia Chylonia – Bydgoszcz Gł. - informuje Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych. - Mając na uwadze zapewnienie pasażerom, jak najwyższego standardu podróżowania, Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych zobowiązał pracowników drużyn konduktorskich do wykonywania dodatkowych kontroli składów pod kątem zachowania przez podróżnych porządku i przestrzegania zasad współżycia społecznego - zapewnia Stilger.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Polregio poszukuje prezesa

Biznes

Polregio poszukuje prezesa

Michał Szymajda 14 maja 2020

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Polregio poszukuje prezesa

Biznes

Polregio poszukuje prezesa

Michał Szymajda 14 maja 2020

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5