System internetowej sprzedaży biletów, a także aplikacja PKP Intercity, ponownie nie działały. Problem miał miejsce 25 czerwca.
W szczycie sezonu letniego, przez kilka godzin we wtorek 25 czerwca, ponownie nie można było zakupić biletów PKP Intercity przez stronę intercity.pl oraz przez aplikację mobilną.
– Potwierdzamy, że w dniu 25 czerwca miała miejsce awaria systemów sprzedażowych, która była spowodowana usterką po stronie dostawcy usług hostingowych. Czasowe utrudnienia trwały około 4 godzin – poinformowało PKP Intercity.
Spółka dodaje, że awaria objęła funkcjonowanie strony internetowej oraz aplikacji. Przez kanały zdalnej komunikacji (facebook i inne media społecznościowe) PKP Intercity prosiło swoich pasa-żerów o zakup biletu w kasie stacjonarnie lub bezpośrednio u konduktora, bez opłaty pokładowej.
– System powrócił do stanu sprzed usterki o godzinie 19:00. Obecnie nie odnotowujemy jakichkolwiek nieprawidłowości – napisała spółka.
Na nowy system sprzedaży biletów na razie nie ma co liczyć. Jego realizacja zanotowała olbrzymie
opóźnienie w stosunku do planów pierwotnych.