Partnerzy serwisu:
Pasażer

IC Mobile Navigator z możliwością zakupu biletów

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-03-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP Intercity

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
IC Mobile Navigator z możliwością zakupu biletów
Możliwość zakupu biletów, nowy wygląd i nawigacja to cechy nowej wersji bezpłatnej aplikacji PKP Intercity – IC Mobile Navigator dostępnej od 2 marca.

Od 2 marca br. pasażerowie mogą korzystać z nowej wersji aplikacji IC Mobile Navigator. Nowością jest możliwość zakupu biletów na wszystkie bezpośrednie połączenia krajowe PKP Intercity, w tym również na pociągi Express Intercity Premium. Narzędzie zyskało nowy wygląd mający ułatwić jego obsługę. Główny ekran został podzielony na cztery strefy: Wyszukiwanie i zakup biletu, Punktualność, Informacja dla pasażera oraz Kontrola biletów.

Zakup biletu odbywa się z poziomu wyszukiwarki połączeń. Pasażer wybiera parametry podróży, tj. datę, godzinę, trasę pociągu oraz przysługującą mu zniżkę. Aplikacja uwzględnia ulgi ustawowe oraz oferty specjalne np. Wcześniej, czy Superpromo. Operatorem płatności jest SkyCash, a bilety PKP Intercity kupione dzięki aplikacji SkyCash są również dostępne w IC Mobile Navigator.

Zakupu biletu można dokonać do 15 minut przed odjazdem pociągu. Po dokonaniu płatności kartą kredytową lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash, bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia, w zakładce Kontrola biletów. Pasażer może okazać go konduktorowi nawet wtedy, gdy urządzanie nie ma dostępu do Internetu. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT.

IC Mobile Navigator zawiera również szybką opcję zwrotu biletu. Porównując dane sprzedażowe za styczeń, rok do roku odnotowaliśmy ponad 80-procentowy wzrost sprzedaży w kanałach zdalnych – mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity. Nasi klienci coraz chętniej korzystają z tego typu rozwiązań, dlatego IC Mobile Navigator będzie zyskiwał nowe funkcjonalności.

PKP Intercity zapewnia, że poprawiły również moduł, za pomocą którego pasażer może sprawdzić położenie swojego pociągu na trasie i tym samym jego punktualność. Usługa bazuje, między innymi, na danych wysyłanych z urządzeń GPS zainstalowanych w lokomotywach. Do dyspozycji pasażera jest również sekcja, z której dowie się m.in. jakie oferty proponuje przewoźnik.

Aplikacja IC Mobile Navigator dostępna jest na razie tylko na system Android. Przewoźnik zapowiada, że wkrótce zostanie udostępniona na pozostałych najpopularniejszych platformach, tj. iOS oraz Windows Phone.
 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5