Partnerzy serwisu:
Biznes

Fiasko drugiego przetargu na automaty z kawą dla PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
27-12-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Fiasko drugiego przetargu na automaty z kawą dla PKP Intercity
Fot. archiwum
Zorganizowany przez PKP Intercity przetarg na dostawę automatów do sprzedaży napojów i przekąsek znowu nie znalazł szczęśliwego zakończenia.

PKP Intercity kolejny raz unieważniło przetarg na dostawę, montaż i obsługę automatów z przekąskami i napojami. Na takie urządzenia w wagonach Combo, które Pesa skończyła dostarczać ponad rok temu, czekamy od miesięcy. Nic nie wskazuje na to, że pojawią się w 2023 roku. Na razie w miejscu gdzie miały się znaleźć można... usiąść, jeśli sprzedały się wszystkie miejsca siedzące w pociągu.

Przetarg dotyczył dostawy i obsługi 30 urządzeń, których dotąd nie było na pokładzie pociągów PKP Intercity. W opcji pozostała dostawa kolejnych 118 automatów, które znalazły by się wówczas we wszystkich 60 wagonach Combo i w jednostkach trakcyjnych ED74, które systematycznie wchodzą po modernizacji do obsługi pociągów PKP Intercity. W przyszłości takie automaty mają znaleźć się także w piętrowych zestawach push-pull.

Dlaczego przetarg nie zakończył się wyborem wykonawcy urządzeń i usługi? Zdaniem PKP Intercity jedyna oferta, która wpłynęła w przetargu – spółki Delco Perspectice & Business, była za droga. Delco chciało otrzymać za 30 urządzeń z 12 miesięcznym serwisem 7,8 milionów zł brutto, a za komplet z 48 miesięcznym serwisem – 78 milionów. Przewoźnik chciał natomiast przeznaczyć na urządzenia maksymalnie 4,9 mln złotych w zamówieniu podstawowym i 31,5 za pełne zamówienie.

Czy operator zamierza ogłosić kolejne postępowanie i próbować zamówić maszyny vendingowe po raz trzeci? Tego na razie nie wiemy.
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5