Od wielu lat, tradycyjnie, Urząd Transportu Kolejowego we współpracy z Tor-Audytor organizują Forum Bezpieczeństwa Kolejowego - specjalistyczną konferencję poświęconą zagadnieniom szeroko pojętego bezpieczeństwa kolejowego. W 2022 roku odbędzie się kolejna - dziewiąta edycja tego wydarzenia.
Od wielu lat, tradycyjnie, Urząd Transportu Kolejowego we współpracy z Tor-Audytor organizują Forum Bezpieczeństwa Kolejowego - specjalistyczną konferencję poświęconą zagadnieniom szeroko pojętego bezpieczeństwa kolejowego. W 2022 roku odbędzie się kolejna - dziewiąta edycja tego wydarzenia.
17 marca 2022 roku w Warszawie spotkają się przedstawiciele zarządców infrastruktury, przewoźników, podmiotów odpowiedzialnych za utrzymanie, realizujących inwestycje, prawnicy oraz wszyscy, których praca lub zainteresowania związane są z bezpiecznym prowadzeniem ruchu kolejowego. Program konferencji, jak co roku obejmuje stałe punkty - ocenę stanu bezpieczeństwa w roku ubiegłym i analizę zdarzeń kolejowych oraz wybrane, najciekawsze tematy będące przedmiotem prelekcji albo paneli dyskusyjnych. W 2022 roku wybrane zostały zagadnienia kontynuacji doświadczeń IV pakietu kolejowego oraz kultury bezpieczeństwa. Na pewno duże zainteresowanie przyciągną referaty poświęcone egzaminowaniu i monitorowaniu maszynistów, stosunkowo nowym zagrożeniom takim jak wynikające z cyberbezpieczeństwa, nowych technologii i zmian klimatu oraz działaniom kontroli, audytu i "sygnalistom".
Wysoki, jak zwykle, poziom merytoryczny a także interesujący przebieg konferencji zapewniają przedstawiciele UTK oraz doświadczeni specjaliści cenieni w środowisku "bezpieczników" kolejowych.
FBK 2022 to pozycja obowiązkowa nie tylko dla pełnomocników do spraw SMS i MMS ale także dla wszystkich zainteresowanych bezpieczeństwem kolejowym.
Stronę techniczną wydarzenia zapewnia Tor-Konferencje doświadczony i ceniony organizator kongresów i konferencji.
Szczegóły i ramowy program FBK 2022 można znaleźć tutaj: https://www.tor-konferencje.pl/wydarzenia/konferencje/forum-bezpieczenstwa-kolejowego-2022-1005.html