Partnerzy serwisu:
Pasażer

E-wniosek na przejazdy grupowe w PKP Intercity

Dalej Wstecz
Data publikacji:
21-03-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP IC/Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
E-wniosek na przejazdy grupowe w PKP Intercity
PKP Intercity uruchomiło aplikację dla pasażerów podróżujących w grupie. Wniosek składa się przez Internet, a czas jego rozpatrzenia według zapowiedzi przewoźnika wynosi maksymalnie 5 dni.

Jak podaje PKP IC, przejazd grupowy pociągiem przewoźnika to "atrakcyjna cenowo propozycja" dla tych, którzy podróżują w grupie co najmniej 11 osobowej. Na każde 20 osób jedna jest uprawniona do bezpłatnego przejazdu. 

W ubiegłych latach wniosek na taki przejazd należało złożyć w formie papierowej w kasie. Teraz należy wejść na stronę przejazdygrupowe.intercity.pl i wypełnić formularz. Najwcześniej można to zrobić na 90, a najpóźniej na 14 dni przed planowanym wyjazdem. Czas rozpatrywania wniosku to maksymalnie 5 dni roboczych.

- Każdego roku przewozimy kilkaset tysięcy pasażerów podróżujących w zorganizowanych grupach. Są to głównie dzieci oraz młodzież wyjeżdżające na wakacje czy ferie. E-wniosek znacznie usprawni obsługę klientów. Od momentu uruchomienia aplikacji przyjęliśmy już ponad 900 zgłoszeń – mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP intercity.

Wprowadzenie nowej usługi przez PKP Intercity można tylko częściowo uznać za korzystne dla pasażerów rozwiązanie. W roku 2014 spodziewalibyśmy się czegoś więcej niż możliwości zamówienia biletów grupowych przez Internet. 5 dni na rozpatrzenie wniosku i konieczność odebrania biletów osobiście we wskazanych kasach to nie jest jeszcze rozwiązanie na miarę XXI wieku. PKP Intercity zapewniło nas jednak, że to to pierwszy krok w budowaniu nowego systemu obsługi tej grupy pasażerów. – Cały system będzie się zmieniał – powiedziała nam Beat Czemerajda z biura prasowego spółki.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PPL: 13,5 mln zysku netto w 2022

Biznes

PPL: 13,5 mln zysku netto w 2022

Mateusz Kieruzal 11 lipca 2023

Strzegowska (ZTM Warszawa): 99% młodzieży to nasi przyszli pasażerowie

Zintegrowany transport

Pasażerowie nie wrócili jeszcze do WKD po pandemii

Pasażer

Stadler: Norske tog kupuje składy Flirtnex [wizualizacje]

Tabor i technika

LOT Entertainment: Dobry system rozrywki pokładowej

Innowacje

UTK zbadał satysfakcję pasażera kolei. Informacja pasażerska oceniana źle

Pasażer

Zobacz również:

PPL: 13,5 mln zysku netto w 2022

Biznes

PPL: 13,5 mln zysku netto w 2022

Mateusz Kieruzal 11 lipca 2023

Strzegowska (ZTM Warszawa): 99% młodzieży to nasi przyszli pasażerowie

Zintegrowany transport

Pasażerowie nie wrócili jeszcze do WKD po pandemii

Pasażer

Stadler: Norske tog kupuje składy Flirtnex [wizualizacje]

Tabor i technika

LOT Entertainment: Dobry system rozrywki pokładowej

Innowacje

UTK zbadał satysfakcję pasażera kolei. Informacja pasażerska oceniana źle

Pasażer

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5