Partnerzy serwisu:
Pasażer

Dziwne konsultacje rozkładowe Kolei Śląskich

Dalej Wstecz
Data publikacji:
27-04-2021
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Dziwne konsultacje rozkładowe Kolei Śląskich
Fot. Patryk Farana
Koleje Śląskie ogłosiły konsultacje rocznego rozkładu jazdy 2021/2022. Pasażerowie są skonfundowani, bo przewoźnik złożył już projekt rozkładu do PKP PLK, więc trudno spodziewać się dużych zmian. Nie bardzo też wiedzą, co konsultować, bo projekt jest tajny.

W połowie miesiąca Koleje Śląskie opublikowały ogłoszenie zachęcające pasażerów do składania poprzez email swoich sugestii oraz propozycji dotyczących rocznego rozkładu jazdy 2021/2022 do końca czerwca. – To opinie i głos naszych pasażerów od zawsze były i nadal są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że wspólnie z nimi przygotujemy najbardziej optymalny rozkład jazdy – podkreślił przewoźnik.

Problem w tym, że jak zauważyli nasi Czytelnicy, nie wiadomo do czego pasażerowie mają się odnieść. Przewoźnik nie opublikował bowiem żadnego projektu rozkładu na przyszły rok, nawet jeśli chodzi o liczbę pociągów na poszczególnych liniach. – Odnosząc się do pytań dotyczących udostępnienia projektu rozkładu oraz planowanej pracy eksploatacyjnej w 2021/2022 roku, pragniemy poinformować, że na tym etapie materiały te pozostają danymi poufnymi spółki – stwierdza Tomasz Musioł, rzecznik Kolei Śląskich w odpowiedzi na pytania "Rynku Kolejowego".

Jeszcze dziwniejsze jest to, że konstrukcja rozkładu jazdy, który przewoźnik chce konsultować z pasażerami została już... zakończona. – Projekt Rocznego Rozkładu Jazdy został już złożony do PKP PLK, a termin na jego złożenie minął 26 kwietnia – przyznaje Tomasz Musioł. Podkreśla jednak, że od 6 lipca do 6 sierpnia 2021 roku spółka ma czas na przesłanie uwag do projektu rozkładu jazdy obejmujących ważne z punktu widzenia pasażera zmiany. – Czerwcowy termin zakończenia konsultacji umożliwia więc przygotowanie niezbędnego materiału na podstawie sugestii otrzymanych od pasażerów – uważa przedstawiciel KŚ.

– Zmiany mogą obejmować między innymi modyfikacje dotyczące harmonogramu wjazdów i wyjazdów ze stacji do potrzeb poszczególnych grup podróżnych czy zmiany obejmujące najistotniejsze kierunki przesiadek. Termin konsultacji został dobrany więc w taki sposób, aby możliwe było uwzględnienie najważniejszych potrzeb podróżnych na wszystkich obsługiwanych trasach – twierdzi Tomasz Musioł. Nie wiadomo jednak, w jaki sposób pasażerowie mają wskazać potrzebne im zmiany godzin odjazdów, skoro projekt rozkładu nie został ujawniony.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Mazowieckie EN57 ponownie jadą na Śląsk

Tabor i technika

Mazowieckie EN57 ponownie jadą na Śląsk

Michał Szymajda 07 lipca 2023

Ilu podróżnych jeździ między Skoczowem i Cieszynem?

Biznes

Jedna oferta na nowe zespoły trakcyjne dla Kolei Śląskich

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Mazowieckie EN57 ponownie jadą na Śląsk

Tabor i technika

Mazowieckie EN57 ponownie jadą na Śląsk

Michał Szymajda 07 lipca 2023

Ilu podróżnych jeździ między Skoczowem i Cieszynem?

Biznes

Jedna oferta na nowe zespoły trakcyjne dla Kolei Śląskich

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5