Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Dwa 14WE do rewizji

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
22-01-2015
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Dwa 14WE do rewizji
Warszawska Szybka Kolej Miejska ogłosiła przetarg na naprawy poziomu P4 (rewizyjne) dwóch pojazdów 14WE wyprodukowanych przez Newag. 14WE to pociągi, z którym warszawski przewoźnik wystartował w 2005 roku.

W sumie Newag wybudował dziewięć składów 14WE. Najpierw, w 2005 roku wybudowane sześć dla SKM Warszawa. Był to pierwszy tabor nowopowstałego stołecznego przewoźnika. Następnie wybudowany został tak zwany Pociąg Papieski, który kursuje w woj. małopolskim, a w 2007 roku SKM otrzymała dwa kolejne pojazdy.

Dwa pierwsze składy 14WE zostały w 2012 roku wydzierżawione, a następnie sprzedane Kolejom Śląskim. SKM, która narzeka na awaryjność składów powstałych na elementach EN57, chciała sprzedać pozostałe jednostki, ale nie znalazła nabywcy. Teraz przyszedł czas na naprawę P4 dwóch najnowszych pociągów o numerach 8 i 9.

Naprawa ma kosztować nie więcej niż 2 mln złotych netto i potrwać trzy miesiące, w zakładzie wykonawcy. Oprócz czynności przewidzianych w Dokumentacji Systemu Utrzymania SKM przewiduje też prace dodatkowe.


Już 10-11 marca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Europejskiego Forum Taborowego. To największa i najbardziej prestiżowa konferencja w Środkowo-Wschodniej Europie, poświęcona rynkowi produkcji i modernizacji taboru kolejowego. W tym roku podjęte zostaną tematy nowoczesnych technologii i innowacyjności w konstruowaniu oraz utrzymaniu pojazdów kolejowych, zwłaszcza odnośnie zużycia energii, designu i podzespołów.

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Koleje Śląskie i SKM Warszawa powalczą o 14WE

Tabor i technika

Koleje Śląskie i SKM Warszawa powalczą o 14WE

Jakub Madrjas 04 lutego 2020

14WE kontra EN57 Feniks w przetargu SKM Warszawa [oferty]

Tabor i technika

14WE wróciły do Kolei Śląskich

Tabor i technika

14WE wróciły do Kolei Śląskich

Jakub Madrjas 09 grudnia 2019

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Koleje Śląskie i SKM Warszawa powalczą o 14WE

Tabor i technika

Koleje Śląskie i SKM Warszawa powalczą o 14WE

Jakub Madrjas 04 lutego 2020

14WE kontra EN57 Feniks w przetargu SKM Warszawa [oferty]

Tabor i technika

14WE wróciły do Kolei Śląskich

Tabor i technika

14WE wróciły do Kolei Śląskich

Jakub Madrjas 09 grudnia 2019

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5