Każdego miesiąca ponad 1 mln użytkowników zagląda na strony Rynku Kolejowego, Transportu Publicznego, Rynku Infrastruktury oraz Rynku Lotniczego. Suma odsłon portali przekracza 3,6 mln. To świetne wyniki pokazujące dominującą rolę portali wydawanych przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR na rynku krajowych mediów branżowych.
– Za sukcesem naszych portali stoi praca dziennikarzy od las specjalizujących się w zagadnieniach transportu, infrastruktury i szeroko rozumianej mobilności. Każdego dnia na każdym z czterech portali publikowane są teksty poruszające tematy, których próżno szukać w innych mediach gospodarczych. Konsekwentnie stawiamy na jakość i autorskie materiały, co przekłada się na rosnące czytelnictwo i większą rozpoznawalności naszych tytułów – podkreśla Łukasz Malinowski, redaktor naczelny w Zespole Doradców Gospodarczych TOR.
Rekordowe czytelnictwoNajchętniej czytanym portalem jest Rynek Kolejowy odwiedzany każdego miesiąca przez ponad 400 tys. użytkowników.
Transport Publiczny oraz
Rynek Infrastruktury czyta regularnie odpowiednio 300 tys. i 200 tys. użytkowników w każdym miesiącu. Dobrymi wynikami może się też pochwalić najmłodszy z portali, czyli
Rynek Lotniczy.
W całym roku 2020 cztery portale odnotowały ponad 7,7 mln użytkowników – w tym roku podobny wynik został osiągnięty zaledwie po trzech kwartałach. W samym wrześniu tego roku użytkowników było o 1/4, a w sierpniu o 1/3 więcej niż w analogicznym miesiącu roku ubiegłego.
W marcu 2020 roku
Rynek Kolejowy został uznany za najlepszy portal branżowy przez magazyn Press.
– Tak dobre wyniki sprawiają, że obecność na naszych łamach stała się dla wielu firm kluczowym elementem budowy marki i rozpoznawalności na krajowym rynku. Działalności wydawniczej towarzyszą organizowane przez nas konferencje i kongresy – te obie sfery działalności świetnie się wzajemnie uzupełniają – mówi Iwona Basa, dyrektor ds. kluczowych klientów w Zespole Doradców Gospodarczych TOR.
Dziękujemy za zaufaniePublikowane na portalach teksty spotykają się z żywym zainteresowaniem Czytelników. Dzięki bezpośredniemu zarządzaniu profilami na Facebooku oraz aktywnej komunikacji z odbiorcami udało się nam zbudować silne internetowe społeczności.
Obecnie profile naszych portali na Facebooku śledzi ponad 100 tys. osób, oficjalne konta na Twitterze ponad 17 tys. osób, a profile dziennikarzy w tym ostatnim serwisie kolejne 10 tys. internautów. Każdego dnia na naszych portalach pojawiają się setki komentarzy. Aby zapewnić wysoki poziom merytoryczny dyskusji, zdecydowaliśmy się na ich pełną moderację.