DB Schenker Rail Polska wygrała przetarg na obsługę oddziałów Fortum Power and Heat Polska w Zabrzu i Bytomiu.O kontrakt starali się wszyscy liczący się w kraju przewoźnicy kolejowi.
DB Schenker Rail Polska wygrała, ogłoszony przez Fortum Power and Heat Polska SA przetarg na kompleksową usługę w zakresie transportu kolejowego miału węglowego, obsługi bocznic kolejowych oraz obsługi nawęglania dla Fortum Zabrze S.A. i Fortum Bytom S.A. Przewoźnik podpisał dwuletnią umowę, z możliwością przedłużenia na kolejny okres. W ramach umowy, począwszy od 1 września 2015 r., wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi transportu własnym taborem miału węglowego ze śląskich kopalń, kompleksowej obsługi w zakresie manewrów na bocznicy kolejowej oraz obsługi nawęglania. W obu przypadkach szacowany wolumen wynosi ponad 100 tyś ton rocznie.
Ogłaszający przetarg podkreślił, iż kryterium decydującym o wyborze oferty DB Schenker Rail Polska, obok korzystnej ceny oraz własnych zasobów taborowych, jest szerokie doświadczenie w realizacji kompleksowej usługi oraz wysoka jakość, jaką w trakcie dotychczasowej współpracy wykazał się przewoźnik.
– Zawierana umowa, będąca kontynuacją długoletniej współpracy, jest potwierdzeniem wysokiej jakości świadczonych przez nas usług i zadowolenia klienta z ich realizacji, co dla nas jest sprawą najwyższej wagi. Dowodem na to jest rozszerzenie zakresu usług, świadczonych dotychczas dla oddziału w Bytomiu, o obsługę nawęglania elektrociepłowni. Cieszymy się ze współpracy i jesteśmy przekonani, że tak jak do tej porty nie zawiedziemy oczekiwań naszego klienta – powiedział Paweł Pucek, członek zarządu ds. sprzedaży
Zapraszamy na V Kongres Kolejowy, który odbędzie się 28 października 2015 roku w Katowicach. W tym roku wśród poruszanych tematów znajdzie się między innymi analiza polskiego rynku kolejowego oraz kwestia przygotowania inwestycji w infrastrukturze kolejowej.
Więcej informacji o Kongresie znajdziesz TUTAJ.