Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Czesi wezmą 53 miliony za linię 25 przez Sandomierz

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
18-07-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Czesi wezmą 53 miliony za linię 25 przez Sandomierz
Ponad 60 milionów złotych przeznaczyła PKP PLK na modernizację trzynastokilometrowego odcinka linii nr 25 przechodzącego przez Sandomierz. Kontrakt na projekt i realizację zadania zdobyli Czesi z OHL ŽS.

Zakres prac przewiduje wymianę nawierzchni drogowej z uzupełnieniem nawierzchni bitumicznych na przejazdach kolejowych w modernizowanym torze na odcinku Zalesie Gorzyckie – Sobów, a także opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na odcinku Zalesie Gorzyckie - Sandomierz – Sobów w zakresie nawierzchni i obiektów inżynieryjnych oraz modernizacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym między Zalesiem Gorzyckim a Tarnobrzegiem.

Oferta OHL ŽS była najkorzystniejsza z trzech złożonych w przetargu. Opiewała na 53,9 mln złotych brutto przy kosztorysie PKP PLK zakładającym wydanie 50 mln złotych, ale netto (61,7 mln zł brutto). Pieniądze na modernizację linii pochodzą z budżetu państwa.

Na linii nr 25 PKP Polskie Linie Kolejowe prowadzi inwestycje w ramach zadania modernizacji odcinka Skarżysko Kamienna – Ocice linii nr 25, realizowanego na przestrzeni lat 2010 – 2015 r. Po modernizacji infrastruktury zostanie podniesiona prędkość jazdy pociągów z 30 km/h do 70/120 km/h (pociągi pasażerskie) oraz z 30 km/h do 70/80 km/h (składy towarowe), w wyniku czego ma nastąpić poszerzenie istniejącej oferty połączeń kolejowych z Sandomierza do Przemyśla i Warszawy.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Łącznicy w Opocznie na razie nie będzie

Infrastruktura

Łącznicy w Opocznie na razie nie będzie

Kasper Fiszer 17 kwietnia 2017

Tomaszów – Opoczno: PLK rozważy kompleksową modernizację

Infrastruktura

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Infrastruktura

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 19 stycznia 2016

Zobacz również:

Łącznicy w Opocznie na razie nie będzie

Infrastruktura

Łącznicy w Opocznie na razie nie będzie

Kasper Fiszer 17 kwietnia 2017

Tomaszów – Opoczno: PLK rozważy kompleksową modernizację

Infrastruktura

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Infrastruktura

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 19 stycznia 2016

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5