Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Czesi wezmą 53 miliony za linię 25 przez Sandomierz

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Data publikacji:
18-07-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Czesi wezmą 53 miliony za linię 25 przez Sandomierz
Ponad 60 milionów złotych przeznaczyła PKP PLK na modernizację trzynastokilometrowego odcinka linii nr 25 przechodzącego przez Sandomierz. Kontrakt na projekt i realizację zadania zdobyli Czesi z OHL ŽS.

Zakres prac przewiduje wymianę nawierzchni drogowej z uzupełnieniem nawierzchni bitumicznych na przejazdach kolejowych w modernizowanym torze na odcinku Zalesie Gorzyckie – Sobów, a także opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na odcinku Zalesie Gorzyckie - Sandomierz – Sobów w zakresie nawierzchni i obiektów inżynieryjnych oraz modernizacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym między Zalesiem Gorzyckim a Tarnobrzegiem.

Oferta OHL ŽS była najkorzystniejsza z trzech złożonych w przetargu. Opiewała na 53,9 mln złotych brutto przy kosztorysie PKP PLK zakładającym wydanie 50 mln złotych, ale netto (61,7 mln zł brutto). Pieniądze na modernizację linii pochodzą z budżetu państwa.

Na linii nr 25 PKP Polskie Linie Kolejowe prowadzi inwestycje w ramach zadania modernizacji odcinka Skarżysko Kamienna – Ocice linii nr 25, realizowanego na przestrzeni lat 2010 – 2015 r. Po modernizacji infrastruktury zostanie podniesiona prędkość jazdy pociągów z 30 km/h do 70/120 km/h (pociągi pasażerskie) oraz z 30 km/h do 70/80 km/h (składy towarowe), w wyniku czego ma nastąpić poszerzenie istniejącej oferty połączeń kolejowych z Sandomierza do Przemyśla i Warszawy.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Łącznicy w Opocznie na razie nie będzie

Infrastruktura

Łącznicy w Opocznie na razie nie będzie

Kasper Fiszer 17 kwietnia 2017

Tomaszów – Opoczno: PLK rozważy kompleksową modernizację

Infrastruktura

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Infrastruktura

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 19 stycznia 2016

Zobacz również:

Łącznicy w Opocznie na razie nie będzie

Infrastruktura

Łącznicy w Opocznie na razie nie będzie

Kasper Fiszer 17 kwietnia 2017

Tomaszów – Opoczno: PLK rozważy kompleksową modernizację

Infrastruktura

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Infrastruktura

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 19 stycznia 2016

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5