Z końcem marca Koleje Mazowieckie wprowadziły możliwość zakupu biletu przez internet oraz płatności za bilety za pośrednictwem karty płatniczej w pociągu. Klienci przewoźnika coraz chętniej korzystają z nowych udogodnień.
Od chwili wprowadzenia opcji zakupu biletu przez internet, tj. od 30 marca 2017 r., sprzedano już ponad 15 tysięcy biletów (o tym jak działa system piszemy
tutaj). Nie mniejszą popularnością cieszy się sprzedaż bezgotówkowa – od 30 marca podróżni Kolei Mazowieckich mogą zapłacić za bilet w pociągu kartą płatniczą. To duża wygoda zarówno dla nich, jak i dla obsługi pociągu. W sumie, od chwili wprowadzenia tej formy płatności, dokonano ponad 12,4 tys. tego rodzaju transakcji.
– Cieszymy się, że oba udogodnienia spotkały się z popularnością wśród naszych klientów. Chciałbym podkreślić, że wychodzą one nie tylko naprzeciw ich oczekiwaniom, ale są także wygodnym rozwiązaniem dla naszych pracowników. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych statystyk dotyczących sprzedaży, a jest to przecież dopiero początek funkcjonowania nowego kanału sprzedaży oraz nowej opcji płatności za bilet – powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.